“Galicia знає, хто нею ласує. Щодня по кілька десятків разів нас згадують в дописах та сторіс, у нас замовляють сік прямо з виробництва, запитують про його склад і спосіб виготовлення. Ми бачимо, як люди п'ють наш сік вдома, в кафе, в офісах, на пікніках, як ним ласують діти, як він прикрашає святкування днів народжень і весіль.
Ми постійно аналізуємо чому мами обирають саме його і знаємо, що важливо для тих, хто веде здоровий спосіб життя. Тому ми вперше за 10 років зробили редизайн і тепер наш сік ще яскравіший, помітніший і зрозуміліший.
Водночас ми зберегли впізнаваність бренду. На пачці залишилися фірмові графічні елементи, намальовані аквареллю фрукти і пейзаж, які свідчать про наші цінності: зв'язок з природою і власною історією”.
Над редизайном працювала креативна агенція Havas Kyiv Design.
Що змінили:
- Зробили упаковку Galicia більш помітною на полиці магазинів. Вибудували візуальну ієрархію: забрали зайві елементи, розміщені біля логотипу, що полегшило сприйняття бренду.
- Збільшили зображення фруктів, щоб кожен міг легко та швидко обрати потрібний смак.
- Підкреслили ключові переваги продукту, важливі для кожного споживача — 100% натуральний сік, відсутність доданого цукру та барвників.
- Графічно виділили які конкретно вітаміни та мінерали містяться у соці та які саме корисні речовини й мікроелементи отримує споживач, п’ючи Galicia.
- Додали цікаві факти про фрукти, з яких виготовляється сік.
- Акцентували, що у літровій упаковці Galicia дійсно 1 літр соку, а не 950 мл, 900 мл чи 870 мл.
Окрім нового дизайну лінійка соків Galicia у пакетах поповнилась відразу 4 новими смаками: яблучно-малиновим, мультифруктовим, мандариново-яблучним та ягідним міксом.