Бренд соків Galicia у новому дизайні

Український бренд натуральних соків прямого віджиму Galicia вперше за свою історію оновив дизайн упаковки Tetra Pak.

Комментарии 835

“Galicia знає, хто нею ласує. Щодня по кілька десятків разів нас згадують в дописах та сторіс, у нас замовляють сік прямо з виробництва, запитують про його склад і спосіб виготовлення. Ми бачимо, як люди п'ють наш сік вдома, в кафе, в офісах, на пікніках, як ним ласують діти, як він прикрашає святкування днів народжень і весіль.

Ми постійно аналізуємо чому мами обирають саме його і знаємо, що важливо для тих, хто веде здоровий спосіб життя. Тому ми вперше за 10 років зробили редизайн і тепер наш сік ще яскравіший, помітніший і зрозуміліший.

Водночас ми зберегли впізнаваність бренду. На пачці залишилися фірмові графічні елементи, намальовані аквареллю фрукти і пейзаж, які свідчать про наші цінності: зв'язок з природою і власною історією”.

Над редизайном працювала креативна агенція Havas Kyiv Design.

Що змінили:

  • Зробили упаковку Galicia більш помітною на полиці магазинів. Вибудували візуальну ієрархію: забрали зайві елементи, розміщені біля логотипу, що полегшило сприйняття бренду.
  • Збільшили зображення фруктів, щоб кожен міг легко та швидко обрати потрібний смак.
  • Підкреслили ключові переваги продукту, важливі для кожного споживача — 100% натуральний сік, відсутність доданого цукру та барвників.
  • Графічно виділили які конкретно вітаміни та мінерали містяться у соці та які саме корисні речовини й мікроелементи отримує споживач, п’ючи Galicia.
  • Додали цікаві факти про фрукти, з яких виготовляється сік.
  • Акцентували, що у літровій упаковці Galicia дійсно 1 літр соку, а не 950 мл, 900 мл чи 870 мл.

Окрім нового дизайну лінійка соків Galicia у пакетах поповнилась відразу 4 новими смаками: яблучно-малиновим, мультифруктовим, мандариново-яблучним та ягідним міксом.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie