Відповідно до звіту дослідницької компанії Comscore, TikTok стає платформою для відкриття та купівлі нових продуктів, коли користувачі публікують свої покупки під вірусним хештегом «#TikTokMadeMeBuyIt», а бренди створюють TikTok Shopping. Розуміння впливу соцмережі на соціальну комерцію може допомогти брендам максимізувати свої маркетингові зусилля на цій платформі.
У 2022 році в TikTok було здійснено 207 мільйонів дій – визначених як сума лайків, поширень і коментарів – у категорії споживчих товарів.
Ця цифра означає зростання на 33% за два роки, оскільки у 2020 році в додатку було здійснено 156 мільйонів дій, пов’язаних із вмістом із категорії споживчих товарів.
Категорія роздрібної торгівлі мала 62 мільйони дій у 2020 році в TikTok; це число зросло до 155 мільйонів у 2022 році.