Крім того, майже дві третини кажуть, що вони намагаються купувати товари брендів, які діють відповідально, навіть якщо вони коштують дорожче.
Це одні з висновків у звіті дослідницької компанії Global Trends 2023, який базується на 48 000 інтерв’ю на 50 ринках.
У період численних криз – світ перейшов від пандемії до періоду економічної невизначеності, війни та прискорення кліматичних змін – багато людей все ще дотримуються думки, що бізнес і, відповідно, бренди, можуть допомогти змінити ситуацію на краще.
Таким чином, тим самим підприємствам і брендам слід вийти на висоту. У той же час, однак, Ipsos виявив, що 53% людей не довіряють лідерам бізнесу говорити правду – і маркетологи будуть на передовій лінії усунення цієї прогалини.
- 8 із 10 погоджуються, що світ прямує до екологічної катастрофи, якщо ми швидко не змінимо свої звички (але половина також погоджується, що вчені насправді не знають, про що вони говорять щодо екологічних питань).
- 6 із 10 боїться, що технічний прогрес руйнує наше життя (хоча 71% також кажуть, що не уявляють життя без Інтернету).
- Хоча лише 31% з оптимізмом дивляться на світ у наступному році, більшість вважають себе щасливими (57%), а 59% з оптимізмом дивляться на те, як 2023 рік складеться для них самих та їхніх родин.
- Незважаючи на розмови про кінець глобалізації, 6 із 10 людей у всьому світі вважають, що це добре для них особисто (62%) і для їхнього ринку (66%).