У кожного з нас є улюблені бренди, і як круто, що робота в рекламному агентстві дає можливість щось створити для свого кумира! Так зовсім несподівано на зустрічі з медіастратегії у нашої команди Havas Digital Kyiv народилася ідея для бренду Jim Beam на честь його 225-річчя, і вона була настільки змістовною і водночас простою, що клієнт теж нею загорівся і купив.
Пара слів про бренд і завдання
Отже, у 2020-му крім поганих новин були й хороші: наприклад, нам довірили підтримку бренду Jim Beam в діджитал-каналах, присвячену його 225-річчю. Jim Beam - це легендарний бренд, який створює бурбон з 1795 року. За час свого існування він багато пережив, аж до повного знищення у часи сухого закону в США. Проте бренд зміг відновити свій легендарний продукт і завоювати любов всього світу. Не дарма його основне повідомлення звучить як «We make History». Саме з цих слів і почалася наша історія ...
Історія vs сторіс
Ми подумали: Jim Beam явно є що розповісти за свої 225 років. Це круті історії про успіх і падіння. Але в наш час ми б скоріше не розповідали історії, а показали сторіс. Отже, якби Instagram існував 225 років тому, то ми подивилися б сотні емоційних сторіс від бренду. Приблизно так народилася ідея - «Jim Beam 225 років створює сторіс!»
А тепер до ідеї
Все дуже просто: які сторіс є найбільш популярними, крім котиків? Правильно, ті, які починаються з фрази «Дивись, як я можу»! А на вечірці, присвяченій дню народження Jim Beam, ця фраза звучить так: «Потримай мій Jim Beam!»
І тут може бути нескінченна кількість ситуацій, які кожен з нас переживав на вечірках. Але нам дозволили відібрати і зняти 6 самих «безпечних» сторіс. Їх ми й показали в рекламній кампанії «Jim Beam. 225 років створюємо сторіс!»
P.S.
Ну і найголовніше, не забувайте: вечірка не закінчується, доки в стрічку несуться круті сторіс!
Client:
Brand Manager – Тетяна Шуркіна
Agency Team:
Creative Director – Олексій Морозов
Art Director – Яна Божко
Account Director – Олена Некрасова
Production:
Producer – Самсон Бродський
За матеріалами прес-релізу.