Брендинг Bogel – справжніх трушних бейглів Києва

Чи відчували ви коли-небудь смак, який зрівнянний з насолодою першого ковтка кави зранку, або міксу смаків від страви у ресторані з мішленівською зіркою? Ні?? Тоді ви точно ще не відвідали єдиних трушних бейглів у моноформаті, які з’явилися в Києві

Комментарии 1234

Команда The Moon, надихнувшись смаком, створили неймінг та digital стратегію.

Назва – це гра слів, асоціацій та “пасхалка” на нью-йоркські бейгли. Логотип мінімалістичний, яскравий, сучасний, запам’ятовується та створює настрій. Крім того, ми помістили лого на стікер-наклейку, що наразі прикрашає десятки лептопів.

Digital стратегія передбачала розробку креативної візуальної стратегії для соцмереж.  Внаслідок чого, користувачі активно взаємодіють зі сторінкою. Робота над брендом ще не завершена і скоро ми здивуємо вас новими фішками.

За матеріалами прес-релізу.
Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода