Брендинг для міжнародної асоціації ASDE

Креативне комунікаційне агентство FRIDAY створили брендинг для міжнародної асоціації ASDE

Комментарии 1085

ASDE — асоціація експертів зі сталого розвитку (якщо по-українськи).
Організація створила платформу, де зустрічаються візійні люди, для яких «сталий розвиток», «глобальні цілі» і «циркулярна економіка» — не просто трендові слова. Великою метою ASDE є згуртувати спільноту змінотворців та допомогти у їх нелегкій справі.

Завдання

Це — не історія про нудну організацію білих комірців в чорних піджачках, тому ми хотіли створити для них брендинг про майбутнє, яке твориться руками професіоналів вже зараз.

Нашим внутрішнім завданням було, по-перше, викликати у таких непростих людей бажання долучитись, а, по-друге, — передати характер дорослої, серйозної організації з сучасними поглядами та візією.

Логотип

Ми обрали саме шрифтовий логотип, щоб диференціювати асоціацію серед схожих організацій. Квадратні елементи на місцях заокруглень в літерах говорять про твердий фундамент, на якому стоїть організація, їх тверезість у поглядах та впертий характер.

Шрифт

Шрифт, який ми використали для брендингу, можна знайти у вільному доступі. Це Kyiv Type. Його у свій час розробив Дизайнер Дмитро Растворцев для проєкту з альтернативного бренду Києва. По суті, це результат об’єднання дуже крутих профі, що вилилось в приємний подарунок як для дизайнерів, так і для Києва. Для ASDE дуже близький дух таких ініціатив, тому ідея використати цей шрифт для свого брендингу їм відразу сподобалась.

Айдентика

ASDE — асоціація експертів, відповідно це все ж таки серйозний бренд, тому основним кольором став темно-зелений. Класично компанії, які працюють з цілями сталого розвитку, використовують відтінки помаранчевого, червоного, блакитного, зеленого кольорів на позначення кожної з цілей. Нам хотілось зберегти цю традицію, проте трохи осучаснити її. Для цього ми розбавили кольори градієнтом, щоб додати в дизайн динаміки.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie