Щоб зрозуміти біль кожного медика на війні й сенс того, навіщо медичним автівкам брендинг, потрібно знати «теорію» співіснування військових та тих, хто рятує життя в зоні бойових дій.
За загальними положеннями Женевських конвенцій від 12 серпня 1949 року зазначено, що «медичний персонал користується повагою та захистом у будь-який час і не повинен бути об’єктом нападу». Але інколи реальність працює інакше, і щоб уникнути ворожих «зустрічей», обов'язково мають бути розпізнавальні знаки.
Машина швидкої допомоги має ідентифікуватися з першого погляду, для цього є активні візуальні (мерехтливі вогні), звукові, а також пасивні попередження (висококонтрастні візерунки, світловідбиваючі елементи, шеврони або смуги вздовж боків). Тож щоб просто доїхати до точки A і повернутися назад цілими до точки Б, візуальна ідентифікація має працювати на всі 101%.
З повним розумінням важливості цього завдання, дизайнерські руки Brain Tank розпочали брендинг великого автопарку ПДМШ, і тепер він виглядає так:
Пасивні візуальні попередження пропрацьовані на максимум: контрастні смуги на всю машину, логотип ПДМШ, всім знайомий знак «зірка життя» — все для того, щоб ворожа куля змогла побачити цю машину серед поля, лісу, будь-де, й обійти її стороною.
ПДМШ — це група медиків-добровольців, які рятують людські життя, ризикуючи своїм. І не менш важливо зробити так, щоб захистити їхнє власне життя. Так, за допомогою правильного брендингу медичного автомобіля також.
За матеріалами пресрелізу