Бриф, креатив, зйомка, пекшот і свіже, а не заморожене м'ясо

Нова кампанія Fedoriv Agency для Брестського м'ясокомбінату.

Комментарии 2127

Fedoriv Agency працює з Брестським м'ясокомбінатом – лідером ринку м'ясної продукції Білорусі – вже 6 років. Співпраця почалася з комплексного ребрендингу підприємства і триває щорічними рекламними кампаніями.

Два роки тому агентство розробило креативну платформу для флагманського продукту – пельменів «М'ясні подушечки». «М'ясні подушечки» – це пельмені за правилами. Ідеальна рецептура, борошно вищого гатунку, оливкова олія, натуральні спеції та головне правило: тільки свіже, а не заморожене м'ясо, що робить подушечки неймовірно ніжними і соковитими.

Після першої рекламної кампанії лояльність до марки виросла в два рази, основний конкурент втратив 6% частки ринку. Тому в новій комунікації вирішили залишатися на тій же території і не змінювати правила.

У ролику важливо було зрозуміти правильну інтонацію і, незважаючи на величезний кастинг голосів, краще за всіх з цим завданням впорався автор – копірайтер Fedoriv Agency.

Дивіться, танцюйте, підспівуйте! Ролик уже в ефірі

 М'ясні подушечки. Правила є правила.

Клієнт – Брестський м'ясокомбинат

Marketing Director — Максим Бугаєв
Marketing Manager — Ірина Шпендик

Агентство — Fedoriv marketing agency

Brand leader — Вікторія Клочкова
Project manager — Назар Житкевич
Art director — Ольга Пожарська
Creative strategist — Андрій Латанський
Copywriter — Олександр Тітарчук

Production — NO STARS

Director — Андрій Рубець
DOP unit 1 — Денис Лущік
DOP unit 2 — Діма Бондаренко
Executive producer — Іван Крутоус
Producer — Дар’я Волгіна
Food Stylist — Наталія Зубенко
Edit — @LEZO
Music — Діма Авксєнтьєв

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода