Як повідомили у Комітеті, метою кампанії, яку передусім запускають і перевіряють у шотландських ЗМІ, є відновлення довіри населення до рекламної галузі. У цій нелегкій справі ASA співпрацює з Робочою групою з питань довіри населення Асоціації рекламних агенцій.
Кампанія демонструє кілька популярних рекламних роликів від відомих брендів, таких як Audi, Churchill, IRN-BRU, Marmite, Mastercard і Tesco. Їх розбирають і пояснюють, для того, щоб показати, яким чином працює реклама.
Відомі рекламні ролики «ОО, так» від Churchill, «Безцінне» від Mastercard, та «Подобається вам це чи ні» від Marmite будуть представлені у друкованій, зовнішній та онлайн рекламі, у той час як в двох 10- і 20-секундних роликах на телебаченні будуть розповідати про Churchill і Marmite. Кампанія буде представлена на телебаченні і радіо, а також у друкованій, зовнішній, соціальній та онлайн рекламі.
Після проведення кампанії буде відслідковуватися реакція населення, для того щоб перевірити, як змінилося їх ставлення до реклами та ASA, а також, щоб зібрати дані для майбутніх кампаній по всій Великій Британії.
Перед запуском кампанії Британський комітет зі стандартів реклами провів дослідження у Шотландії та в решті країни, щоб оцінити ставлення населення до рекламної галузі та до самого Комітету. Результати засвідчили, що 55% жителів Шотландії знали про роботу ASA, коли їх про це запитали. У решті країни цей показник досяг позначки 60%.
Мабуть, недивно, що рівень довіри до рекламної галузі виявився доволі низьким – лише 17% опитаних у Британії висловили довіру до рекламної індустрії, а 23% респондентів визнали, що довіряють рекламі. Показники в Шотландії, в цілому, досить схожі, проте довіра шотландців виявилася дещо вищою.
Ситуація з довірою до ASA – більш оптимістична: 62% жителів Британії, які чули про існування такого комітету, сказали, що довіряють його роботі. Результати у Шотландії особливо не відрізнялися від решти країни. Дослідники також з’ясували, що ті респонденти, які довіряють ASA, більш схильні до довіри рекламній галузі у цілому.
Загальний рівень довіри до рекламної галузі в Британії відображений у світових даних. Згідно з опитуваннями наприкінці 2019 р., дослідники виявили, що переважна більшість споживачів по всьому світу погоджується з твердженням, що «стало складніше довіряти тому, що говорять і роблять компанії». У 12 з 13 досліджених країн та регіонів, відсоток згоди з цим твердженням коливався від 69% на Близькому Сході до 83% у Франції.
А дослідження 26 ринків по всьому світу показало загальне зниження довіри споживачів у період від 2019 до 2020 рр. у 15 різних галузях.
Перекладі статті здійснило бюро перекладів та локалізації Workogram.