Broadcast для CrUAtivity

Навіщо все це? Цей проєкт є лаконічною, зібраною в один продукт, презентацією всього українського креативу для світових асоціацій реклами та потенційних клієнтів. Автором проєкту є Всеукраїнська рекламна коаліція. Реалізація проєкту — креативна агенція маркетингових комунікацій Brain Tank, яка поділилася з нами особливостями створення broadcast.

Коментарі 1437

Про неймінг

Назва народилася з головного символу творчості «Creativity» з щирою локалізацією UA. Вийшов такий неологізм «CrUAtivity», який і представить світові роботи українських агенцій та команд. Саме це слово агенція хоче закріпити у свідомості світової рекламної спільноти — поєднання двох слів, які насамперед дуже міцно взаємопов'язані.

Створення шаблону

Команда Brain Tank захоплюється створенням ефірної графіки для телевізійних каналів. І цей досвід дуже став у пригоді в роботі над платформою, коли існує величезна кількість вхідних даних, яких треба не тільки гарно, а ще й зручно та інформативно розкласти, щоб глядачеві було комфортно насолоджуватися побаченим.

Заставка

У заставці дайджесту закладена фішка, яку буде видно незабаром. Літери «CrUAtivity», як і креативність ринку в цілому, постійно змінюватимуться у стилістиках і виконанні.

 video

Команда:

Ідейний натхненник і креативний директор групи — Андрій Франчук

Акаунт-менеджер — Валерія Кичко

Арт- директор — Усеїн Бекіров

Графіка — Олександра Трачук

Бродкаст — Юля Костик

Моушн — Антон Побережний

PR — Антоніна Яцук

За матеріалами пресрелізу 

Обговорити з іншими читачами:
Погода