Broadcast Monitoring – must have для тих, хто працює з медіа

Компанія Inlimited, що створює професійні рішення в області пошуку, обробки та інтелектуального аналізу big datа, про Broadcast Monitoring.

Комментарии 990

Сьогодні телебачення та радіо залишається основним способом отримання новин, так зазначає Research & Branding Group.

За результатами опитування, проведеного у 2017 році:

  • 94% українців мають телебачення та періодично його дивляться;
  • 70% дорослого населення України слухає радіо не рідше 3-4 разів на тиждень.

Саме тому компанії, які прагнуть охопити максимальну аудиторі для просування бренду та продукції,  вкладають значну частину своїх бюджетів у телевізійну та радіо рекламу. Основне завдання, яке постає після розміщення рекламного повідомлення – це його відстеження і, найголовніше – вимірювання результатів. Провести таку процедуру без застосування спеціалізованого програмного забезпечення сьогодні майже неможливо. На допомогу приходять інноваційні компанії, що займаються моніторингом потоків мовлення.

Вперше моніторинг телебачення та радіо згадується у 1950-х роках, коли підприємства витрачали значні частини бюджетів, щоб здійснювати обробку мовлення. У ті роки цим займалися спеціалізовані агентства, де працівники прослуховували та продивлялися великі об’єми матеріалів у пошуку ключових слів, заданих клієнтом.

На такі процедури витрачалися купа часу та сил співробітників. Ще одною проблемою було  місце для зберігання. У спеціалізованих компаній були цілі кімнати, заповненні папками з результатами, а пізніше – касетами. Чи можете Ви уявити, як при такій кількості матеріалів можна було знайти попередні результати моніторингу?

Сьогодні – все інакше! Наприклад, українська компанія «Новітнє обладнання» (TM Inlimited) створює інтелектуальні рішення з Broadcast Monitoring, які дозволяють автоматично відстежувати, аналізувати та індексувати широкий діапазон потоків мовлення у реальному часі з цифрових джерел,  зі супутникового, аналогового і кабельного телебачення, з радіо та мережі Інтернет.

Здійснюється не тільки відстеження ключових слів, як раніше. Сучасні продукти наділені ширшими можливостями:

  • пошук та аналіз інформації за визначеними критеріями;
  • розпізнавання об’єктів, сцен та ідентифікація людей;
  • транскрибування аудіо у текст;
  • виявлення ключового кадру відео та аналіз зміни сцени;
  • обробка багатомовних аудіо потоків, навіть при високому рівні шуму;
  • виявлення згадувань про компанію, її продукти, логотипи, персон;
  • визначення назв та імен об’єктів спостереження, їх місця розташування.

Компанії використовують інтелектуальне рішення Broadcast Monitoring для обробки телевізійних та радіо каналів для виявлення та збереження у цифровій формі фрагментів мовлення, що співпадають з інформацією про бренд чи товари підприємства. Використання Broadcast Monitoring актуальне, коли за мету поставлено збереження певних фрагментів аудіо чи відео за поданою клієнтом класифікацією. Це актуально для компаній, що мають великі продуктові портфелі або портфелі брендів. Цікавим завданням, також може бути і виявлення прецедентів порушення прав  інтелектуальної власності.

Як Ви можете упевнитись, можливості Broadcast Monitoring значно полегшують процес моніторингу потоків мовлення для миттєвого виявлення необхідної інформації, програм, кадрів, особистостей, рекламних блоків тощо.

Якщо Ви прагнете виявляти, відстежувати і, найголовніше, вимірювати телевізійні та радіо згадування Вашої компанії, брендів, логотипів, продуктів та ключових персон, бажаєте слідкувати за діями конкурентів та майстерно управляти репутацією компанії, тоді рішення Broadcast Monitoring саме для вас!

За матеріалами прес-релізу.

Обсудить с другими читателями:
Погода