Everlast — український виробник автоцистерн і напівпричепів для транспортування газів, хімічних речовин та нафтопродуктів. Працюють з 2002 року та вже встигли створити репутацію головного виробника автоцистерн.
Перед агентством mirrolab стояло завдання оновити айдентику компанії — удосконалити візуальний характер бренду та зробити його більш впевненим та брутальним.
Цистерни — основа виробництва Everlast, а для клієнтів — основа бізнесу. Саме цистерни перевозять паливоматеріали, щоб заправляти техніку на полі. Цистерни возять молоко, щоб далі виготовляти іншу молочну продукцію.Та що там, жодна мережа АЗС не зможе функціонувати без бензо- і газовозів. Це і взяли за основу айдентики.
mirrolab втілили цистерно-ідею в унікальній мінімалістичній формі зі зрізаними кутами. Ніяких заокруглень та м’яких форм — все має бути максимально брутально та зухвало.
Основа логотипу — унікальне шрифтове накреслення. Тепер літери більш масивні й зухвалі завдяки зрізаним кутам, які візуально повторюють спрощену форму автоцистерни. Загалом оновлена версія логотипу — втілення досвіду компанії та її еволюції.
Для збереження впізнаваності бренду лишили червоний колір основним, лише трохи осучаснили й освіжили відтінок. Для акцентів у комунікації додали яскравий жовтий. Така колірна пара використовується для знаків на причепах і є унікальною серед конкурентів.
Брутальність і функціональність заміксували і для інших елементів айдентики. На основі літер з логотипу створили цифри для навігації на виробництві й опційно для варіативності комунікації. А ще відмалювали набір іконок для навігації й технічних позначок на автоцистернах.