BUD дарує футбольний «Королівський перегляд» в Замку Радомишля

У час, коли стає неможливим вболівати на стадіонах, відчути цю потужну атмосферу та емоції повною мірою, компанія AB InBev Efes Україна об’єднує фанатів та створює для бренду BUD віртуальну трибуну з можливістю «Королівського перегляду» вдома.

Комментарии 961

«Для вболівальників у футболі дуже важливі емоції, які вони отримують від гри. Місце, де живуть справжні емоції футболу – стадіон, однак сьогодні можливість вболівати на трибуні здебільшого недоступна. Саме тому ми вирішили створити віртуальну трибуну та хоча б частково відтворити атмосферу вболівання на стадіоні, організувавши «Королівські перегляди». Ця ініціатива передбачає ряд активностей, які зроблять перегляд гри вдома більш емоційним та трохи ближчим до атмосфери стадіону», – розповіла Анна Руденко, директор з маркетингу AB InBev Efes Україна.

Головна ідея віртуальної трибуни – створити враження, наче вболівальник готується до перегляду матчу на стадіоні. Тобто, він матиме змогу прийти на матч, обрати місце на трибуні, лише з однією відмінністю – в діджиталізованому форматі. Заради більш цікавого проходження реєстрації, кожний шанувальник матиме свого персонажа, якого можна буде посадити на трибуні та за бажанням змінити його зовнішній вигляд.

Для учасників віртуального матчу буде запропоновано ряд активацій з можливим виграшем подарунків, які зроблять перегляд футболу по-справжньому королівським. Виконавши певні вказівки, глядач може отримати набір, без якого не обходиться жодний перегляд матчу вдома, чи стилістичне оформлення помешкання для створення стадіонної атмосфери королівського перегляду.

Крім того, беручи участь в активації, де подарунком є набір або перегляд вдома, у користувачів є шанс отримати головний приз – фанатська вечірка вболівальників у Радомишльському Замку.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода