Будь у ритмі життя разом зі «Сквирянкою» та MAKE SENSE

ТМ «Сквирянка» і креативне агентство MAKE SENSE об’єднали зусилля, щоб показати, як можна легко підтримувати життєвий баланс, бути здоровим і щасливим

Комментарии 1830

ТМ «Сквирянка» запустила нову рекламну кампанію на національному телебаченні. Над розробкою та реалізацією стратегії працювала креативне агентство MAKE SENSE. Основною думкою проєкту стало твердження: підтримувати темп сучасності та вживати смачну й корисну їжу можливо, коли поруч є продукція ТМ «Сквирянка».

«Сучасне життя дуже вимогливе до нас, і його ритм дедалі більше пришвидшується. Сьогодні все має відбуватися супершвидко, максимально якісно та надефективно. У такому стрімкому потоці нам потрібні швидкі та зручні рішення, які заряджають нас на успіх. У новій телекампанії «Сквирянка» підтримує свою аудиторію в прагненні жити ефективно й дає рецепт, як бути в ритмі життя щодня», — розповідає Кирило Терещенко, власник агентства MAKE SENSE.

«Наш споживач веде здоровий та активний спосіб життя. Секрет його успіху — крок за кроком наполегливо йти до мети, діяти щодня. І здорове харчування є гарантією щасливого майбутнього. Наш бренд розуміє та підтримує свого споживача, пропонує йому лише якісне, здорове, швидке в приготуванні», — коментує Анатолій Денисенко, заступник комерційного директора в Україні.

Рекламна кампанія для ТМ «Сквирянка» від креативного агентства MAKE SENSE розкриває секрет успіху, який так само простий, як і приготування каші. У чому він полягає — дивіться у відео. 

 video
За матеріалами прес-релізу.
Обсудить с другими читателями:
Погода