Budweiser хоче повернути свої гроші

Brewer AB InBev, власник бренду Budweiser, прагне майже вдвічі скоротити раніше заплановані спонсорські інвестиції з ФІФА напередодні наступного чемпіонату світу з футболу, який відбудеться в Північній Америці в 2026 році.

Коментарі 792
Фото: depositphotos.com
Фото: depositphotos.com
Зазначається, що угода 2023-2026 років коштує близько 112 мільйонів доларів, але звіти показують, що AB InBev хоче зменшити цю суму на 47 мільйонів доларів.

Влада Катару змусила ФІФА обмежити продаж алкоголю лише за 48 годин до відкриття турніру 2022 року. Це рішення викликало очевидні сумніви щодо вартості спонсорства Budweiser у розмірі 75 мільйонів доларів.

У той час бренд написав у Твіттері: «Ну, це незручно…», але очевидно, що за цим жартівливим коментарем відбувалася шалена активність.

Зараз у пресі повідомляється, що угода, яка охоплює період 2023-36 років, переглядається в бік зменшення, щоб врахувати заборону на продаж пива на стадіонах у Катарі (хоча безалкогольний Bud Zero залишається доступним).

Бренд оголосив, що будь-яке пиво, яке не буде продано під час конкурсу через це рішення, буде роздано фанатам нації, яка переможе.

Обговорити з іншими читачами:
Погода