Бум холодних напоїв Starbucks на чолі з поколінням Z

Starbucks спостерігає різке зростання попиту на холодні напої, а представники покоління Z сприяють цій тенденції, коли вони діляться зображеннями своїх напоїв в соціальних мережах.

Коментарі 886
  • Холодні напої становили приблизно 75% від загального обсягу продажів напоїв у магазинах компанії Starbucks у США в останньому торговому кварталі.
  • Говард Шульц, генеральний директор фірми, сказав, що «модифікатори» для цих напоїв, як-от сиропи, пюре та шматочки фруктів, дають «практично необмежений діапазон профілів смаку, аромату та кольору».
  • Це означає, що бренд може обслуговувати багато «різних потреб, створюючи можливості для самовираження клієнтів», — сказав він інвесторам.
  • За словами Шульца, холодні напої – це «продукт покоління Z». «Це ключова когорта клієнтів для Starbucks».
  • Iced Shaken Espresso, випущений минулого року, має «дику» популярність серед представників цієї когорти, і його продажі подвоїлися порівняно з поточним часом.
  • Ця пропозиція фактично створила «нових клієнтів» приблизно опівдні та вдень, допомагаючи збільшити трафік для бренду.

Роль соціальних мереж

  • Персоналізація холодних напоїв популярна не лише серед покоління Z, але й представники цієї групи часто публікують зображення свого улюбленого напою на цифрових платформах.
  • «Модифікатори підвищують [ціну] квитка, і створюють колір і хвилювання для аудиторії покоління Z, і вони негайно розміщують це в соціальних мережах», — сказав Шульц.
  • Вплив цієї тенденції є значним: «Ніколи в нашій історії ми не були більш актуальними для покоління Z, ніж сьогодні», — сказав він. «І для мене ця когорта настільки потужна, і рівень прихильності, який ми маємо з ними, і лояльність лише зростає».
Обговорити з іншими читачами:
Погода