Доводячи відповідний перетин манги/аніме та моди, Burberry нещодавно представила свою останню співпрацю з популярним серіалом « Блакитний період». Написана та проілюстрована Цубасою Ямагуті серіалізована манга Kodansha Monthly Afternoon зосереджена навколо Ятора Ягучі, популярного старшокласника, що не може знайти себе, але згодом надихається живописом та входить у прекрасний, але невблаганний світ мистецтва.
У рамках співпраці Burberry x Blue Period творець серії Цубаса Ямагучі перетворює в нову оригінальну історію культову сумку бренду Lola. Новий персонаж працюватиме в парі з головним героєм Ятора Ягучі, щоб підкреслити майстерну естетику «Блакитного періоду» з красою Burberry. На знак співпраці Цубаса Ямагучі намалював рекламні ілюстрації, на яких герої одягнені в різні речі від Burberry.
Спільні випуски манги Burberry x Blue Period будуть доступні в магазинах Burberry в Японії з 20 серпня, а цифрові версії доступні на веб-сайті Burberry.
У рамках співпраці Burberry x Blue Period творець серії Цубаса Ямагучі перетворює в нову оригінальну історію культову сумку бренду Lola. Новий персонаж працюватиме в парі з головним героєм Ятора Ягучі, щоб підкреслити майстерну естетику «Блакитного періоду» з красою Burberry. На знак співпраці Цубаса Ямагучі намалював рекламні ілюстрації, на яких герої одягнені в різні речі від Burberry.
Спільні випуски манги Burberry x Blue Period будуть доступні в магазинах Burberry в Японії з 20 серпня, а цифрові версії доступні на веб-сайті Burberry.