Burda Media Influencer реалізувала для Colgate надихаючу кампанію #продовжуйусміхатися

Агентство Burda Media Influencer і українське видання Marie Claire реалізували для бренду Colgate надихаючу рекламну кампанію #продовжуйусміхатися в українському діджиталі.

Комментарии 1108

Вона стала яскравим продовженням глобального соціального проєкту Colgate Equity, головний меседж якого – продовжуй усміхатися, які б труднощі не ставали на життєвому шляху.

«В основу кампанії лягли розказані в цікавому ключі епізоди з життя відомих людей - тих, кого ми часто читаємо в соцмережах і ким захоплюємося. Про те, як вони зіткнулися з негативом, стереотипами і упередженнями, але не піддалися їм, не втратили свій оптимізм і віру в себе, а змогли продовжити свій шлях з посмішкою», – розповіла Юлія Грабчак, проджект-менеджерка по роботі з макроінфлюенсерами в Burda Media Influencer.

Основною платформою для цієї кампанії в українському діджиталі став Instagram. Водночас на сайті українського видання Marie Claire (marieclaire.ua) було розгорнуто спецпроект із залученням знаменитостей і лідерів думки.

Так, своїми історіями поділилися Олімпійська чемпіонка Анна Різатдінова, музичні виконавці Світлана Тарабарова і Микита Добринін, телеведуча Валентина Хамайко, бізнес-вумен і засновниця мережі закладів східної кухні Тетяна Прентковіч, акторка Анна Саліванчук, блогерка Аліса Ілієва та інші.

Загалом участь у проєкті взяли 13 відомих особистостей, у кожного з яких від 150 тис. фоловерів у соцмережі. Вони охоче згадували непрості моменти свого життя й робили дописи з хештегом #продовжуйусміхатися на власних сторінках в Instagram, які також  ретранслювалися на порталі та в соціальних профілях Marie Claire.

За словами Юлії Грабчак, важливим акцентом кампанії став червоний колір на фото героїв, який асоціюється з фірмовим кольором Colgatе. Він став, по суті, об'єднуючим елементом. Втім, як і основная дума – оптимізм, віра в себе і людей навколо, підтримка, успіх, незважаючи на труднощі чи сумніви, досягнення своїх цілей.

«Даний кейс відображає кілька трендів, що нині притаманні інфлюенсер-маркетингу. По-перше - це нативна інтеграція з помірним проявом продукції бренду на фото і в тексті, а не агресивна реклама з акцентом тільки на продукті. Проєкти саме з концепцією нативності цікаві аудиторії. Другий аспект – соціальна складова, цінності. Сьогодні люди хочуть не просто отримувати інформацію про товари чи послуги, а знати про цінності брендів, про місію, яку вони виконують. Цей фактор часто стає вирішальним для формування аудиторії покупців, амбасадорів брендів», – пояснила фахівець по роботі з інфлюенсерами.

Проєкт тривав один місяць. Індекс залученості аудиторії (ERR) склав 17%, тональність відгуків – виключно позитивна. Загалом він охопив 3,5 млн. людей.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода