Кампанія рекламує новий воппер, виготовлений з м’яса корів, яких годували за спеціальною дієтою, щоб зменшити їхні викиди метану.
Розроблений завдяки агенції «We Believers» рекламний відеоролик, у якому знявся Мейсон Ремсі, також відомий як «Дитина з Walmart», показує, що пісенька про те, як корова робить відрижку, випускає гази чи справляє нужду - це зовсім не жарт, оскільки все це містить різновид парникового газу, який призводить до кліматичних змін.
Компанія Burger King співпрацювала з американськими науковцями, щоб розробити нову дієту для корів, яловичина з яких має використовуватися у вопперах. Для цього вони додали у корм для корів трохи лемонграсу. Перші дослідження виявили, що такий інгредієнт може зменшити щоденні викиди метану на 33%. Відтепер бренд буде продавати воппери, використовуючи лише більш екологічне м’ясо в деяких точках Маямі, Нью-Йорку, Остіну, Портленду і Лос-Анджелесу.
Остання кампанія Burger King чітко визначає роль, яку відіграє бренд у сприянні кліматичним змінам, нехай навіть і таким незвичним способом. Проте мета кампанії полягає в інформуванні споживачів щодо впливу промислового тваринництва на довкілля і в приверненні уваги до нових вопперів, які допомагають зменшити викиди метану.
Коли закінчується ролик під назвою «Меню для корів», у якому зображується яскрава утопія про «Країну без вуглецю», на екрані з’являється білий напис «Доки ми є частиною проблеми, ми працюємо, щоб стати частиною її вирішення».
Переклад матеріалу підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.