Американська мережа Burger King вважає різноманітність, можливості для просування та індивідуальність своїми основними цінностями. Вони повинні зробити бренд привабливим як роботодавець. За даними місцевого відділення в Мюнхені, у компанії працює близько 25 000 людей у Німеччині. Справжні співробітники залучені до рекламної кампанії роботодавця «Echt Burger King». Відео цифрової кампанії підкреслюють три основні атрибути: «реальні можливості, гнучкість і справжня різноманітність», як пише Burger King.
Одна мета: люди, які починають кар'єру, повинні розуміти, що компанія пропонує кілька стажувань. Один із головних героїв, Андрій, почав своє навчання в Burger King 16 років тому, а тепер бере на себе управлінські обов’язки як старший менеджер ресторану. Повідомлення: кожен може піти цим шляхом однаково і отримати однакові можливості – адже згідно з гаслом «Зроби свого короля» всі співробітники рівні в плані різноманітності, за словами Burger King.