У своїй зазвичай непристойній рекламі Burger King не соромиться вказувати пальцем на своїх конкурентів, а потім щиро сміятися з них. Однак у своїй новій кампанії на британській землі відома мережа гамбургерів робить ще один крок і висміює не своїх конкурентів, а тих людей (серед яких, ймовірно, багато її клієнтів), які ще не мають додатку Burger King на мобільному телефоні.
Кампанія під гаслом «Smart people have our app» («У розумних людей є наш додаток») складається з серії оголошень, які вихваляють розумних людей, які вже мають додаток для смартфонів, і натомість засуджують дурну поведінку тих, хто не належить до першої групи.
Кампанія під гаслом «Smart people have our app» («У розумних людей є наш додаток») складається з серії оголошень, які вихваляють розумних людей, які вже мають додаток для смартфонів, і натомість засуджують дурну поведінку тих, хто не належить до першої групи.