Burger King запровадив моду на коричневий у Південній Кореї

У ролику бренд створив тригер голоду за допомогою одягу, що нагадує засмажену курча

Коментарі 690
Якби курячу котлету можна було носити як одяг, то яким би він був? Цим питанням поставилися в агентстві Innored при розробці кампанії для Burger King у Південній Кореї. Мета – прорекламувати бургер Chicken King. У ролику креатори створили певний тригер голоду за допомогою одягу з коричневої вовни, адже за фактурою вона дуже нагадує засмажену в клярі курча.
 video
Протягом тижня під назвою Chicken King fashion week будь-хто, хто відвідав заклад Burger King у «кучерявій» шубі або шапці, міг отримати безкоштовний бургер з куркою, пише Campaign Asia-Pacific.
Обговорити з іншими читачами:
Погода