Buro.MT оновили позиціонування та айдентику Darwin Global

Buro.MT оновили позиціонування та айдентику Darwin Global Partners, а також розробили лендінг для ринків Америки та України.

Комментарии 1220

Проблема та завдання

Darwin Global Partners — це міжнародна компанія, що надає послуги з SEO-маркетингу. Кілька років тому команда Buro.MT розробляла перші стратегію та брендинг для Darwin Global.  Вони виявилися супер-ефективними, тож компанія швидко розвивалася та зміцніла для того, щоб вийти на міжнародний рівень та завойовувати нові глобальні ринки, де перший — США.

Нові цілі та філософія вимагали оновлення бренду. Тож в Buro.MT оновили позиціонування та айдентику Darwin Global Partners, а також розробили лендінг для ринків Америки та України.

Неймінг, позиціонування, логотип

 Бренд є монопродуктовим та фокусується лише на ключовому продукті — SEO, як інструменту маркетингу. Кожен проєкт — це прозорий процес, персоналізовані рішення, постійна комунікація та точний результат перемог. Кожен клієнт — це Партнер, з яким попереду довгострокова співпраця. І зараз настав час будувати нову глобальну партнерську мережу SEO-спеціалістів.

Тому назва Darwin Global Partners — це новий етап еволюції та зростання для команди Darwin. Логотип Darwin Global Partners — комбінований, тобто складається з типографіки та символу.

Текстова частина логотипу набрана брусковим геометричним гротеском, відображає технологічність та сучасність, що відповідає запитам індустрії, в якій працює компанія. Для додаткового відображення ідеї співробітництва були розроблені кастомні лігатури.

Зелений елемент «+» одночасно відображає плюс і множення, та в динаміці показує зліт, як гвинт гелікоптера. Це семантично відкриті символи, де «плюс» запрошує до взаємодії й партнерства, а «множення» примножує доходи бізнесу.

Айдентика

Ілюстраціїї виконані у стилі контурної флетової графіки. Для формування акценту застосовуються тонкі контрастні лінії сірого та зеленого кольорів. Також завдяки ілюстраціям гелікоптера, відображена ідея логотипу та айдентики  — зростання та зліт.

Символ Darwin Global Partners оживає не лише в логотипах, а й може бути розміщений на прикладних носіях, коли він виконується в ілюстраційній стилістиці та до нього додається об'єм.

Колірна гама складається з 3 основних кольорів: зелений, чорний та білий. Зелений — основний колір, відповідає за емоцію. «Співпрацює» з білим та чорним. Формула використання кольору формується за ступенем емоційності контенту. Чорний колір — це найнижчий рівень емоційності, використовується у офіційній комунікації.

Над проєктом працювали:

Алі Назар — Creative Director

Алі Ніна — Strategist

Домченко Влада — Senior Designer

Ковтун Влад — Copywriter

Кузьменко Поліна — Junior Designer

Поп Сабіна — Junior Designer

Посад Влад — Art Director

Терещенко Олена — PR-manager

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода