BURO.MT та HVILINA створили часовий вимір Георгія Нарбута

Після 6 років успішного існування на білоруському ринку, Годинникова мануфактура HVILINA вирішила розширити свої кордони. Проаналізувавши попит на потенційних ринках, компанія звернулась до BÜRO.MT із запитом виходу на ринок України.

Комментарии 1196

Бренд HVILINA був створений 2014 року Андрієм Гаравським. Спочатку компанія спеціалізувалася на виготовленні наручних годинників за індивідуальним дизайном та працювала на білоруському ринку. З 2021 року компанія вийшла на міжнародний рівень. З’явився філіал у Києві.

За шість років існування компанії на ринку вдалося створити мануфактурне виробництво, зібрати команду професіоналів та реалізувати понад 600 моделей годинників.

Добрі сусіди не знайомляться з пустими руками. Тому Buro.MT разом з HVILINA вирішили, що на честь виходу бренду на ринок України варто розробити колекцію годинників, яка буде цікавою та близькою для локальної аудиторії.

Попередньо були опрацьовані одразу три концепції для майбутньої колекції. Проте безперечним лідером стала тема творчості художника та дизайнера — Георгія Нарбута. Всі подальші дизайнерські рішення колекції – від хвилинної стрілки до паспорту годинника присвячені його найкращим роботам.

Ідея: Розробити дизайн годинників з елементами графіки Нарбута

Візуальний почерк Нарбута помітний одразу - це чорно-біла графіка з елементами ілюстрацій, багато трикутників, вензелів та меандр.

Інженери - розробники HVILINA розташувати на циферблаті годинника паттерн, подібний до трикутника Серпінського, який часто використовував Нарбут. Цей прийом зображений у кількох графічних творах Георгія, зокрема, у оформленні циклу журналів «Мистецтво».

Нарбут відомий авторськими автентичними шрифтами. Створена ним типографіка, запам'ятовується незвичайною формою літер, контрастною товщиною стемів та характерними гострими засічками.

Деякі літери та вишукана композиція, що присутні у дизайні HVILINA Narbut, були запозичені у Нарбутівської «Української Абетки». Вона поєднує у собі досягнення української рукописної і друкованої книги та шрифтові елементи західноєвропейських майстрів типографіки.

Кінець стрілки годинника оформлений у вигляді літери «О», що у абетці Нарбута. А відлік часу починається з літери «N» — Narbut, що викарбувана на циферблаті.

Пакування теж не залишилось поза увагою: воно оздоблене роботами українського дизайнера. Тому формує уявлення, що перед нами книга — та сама «Українська Абетка».

На форзаці написана біографія Георгія Нарбута, а поруч – годинник з короткою інструкцією використання.

PR-кампанія

Структура PR-кампанії нової колекції бренду HVILINA складалася з аналізу української цільової аудиторії, розробки позиціонування бренду на новому ринку, пошуку діджитал ЗМІ, публікацій та співробітництва у соціальних мережах. Протягом тижня про колекцію написали 14 видань, серед яких Українська правда, Новое время, AIN та багато інших.

Зі ЗМІ активне обговорення перейшло в соціальні мережі. Зокрема, враженнями про колекцію поділилися український шрифтовий дизайнер Дмитро Растворцев та Антон Іванов, співзасновник агентства CREVV.

Над проєктом працювали:

Buro.MT

Алі Назар — Creative Director

Алі Ніна — Strategу Director& PR Director

Коломієць Анастасія — Client manager

Поп Сабіна — Junior Designer

Посад Влад — Art-Director

Терещенко Олена — PR-manager

Гаравський Андрій — CEO HVILINA
Соловйов Денис - Директор з маркетингу HVILINA

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода