Бюро Маркетингових Технологій провело ребрендинг для комбікормів «КРАМАР»

Як зробити український бренд комбікорму впізнаваним? Це виростити курочок до розміру XXХL! Саме так зробили в «Бюро Маркетингових Технологій», повідомивши, що здорове курча – вгодоване та наповнене енергією комбікормів «КРАМАР».

Коментарі 3127

В Бюро здійснили комплексне дослідження компанії-виробника, клієнтів і конкурентів. Вирішальним висновком став той факт, що в Україні знижується поголів'я у великому тваринництві, а кількість вирощування птиці навпаки поступово зростає. Тому нове маркетингове позиціонування сформульоване з акцентом на корми для птахівництва: «КРАМАР» — експерт з комбікормів для птиці».

Ребрендинг

За результатами дослідження виявилось, що для компанії «КРАМАР» однаково важливі два сегменти ЦА: клієнти-дистриб'ютори і кінцевий споживач – фермери та приватні сільські господарства.

«Бюро Маркетингових Технологій» розробило три види упаковки в яскравих кольорах, які вигідно контрастують із іншими пакуваннями на ринку. В новому дизайні привертають увагу сонячні промені логотипу, деталізовані ілюстрації тварин і польових пейзажів. Всі ці елементи на різних носіях привертають увагу та асоціюються із брендом виробника.

Система інфографіки та сучасних ілюстрацій змінила емоційне враження від продукції. Формальні інструкції з годування домашніх тварин стали позитивними, зрозумілими та простими у використанні. Дизайн стендів для продажу створює привабливе враження за рахунок життєрадісної природної гами кольорів.

Рекламна кампанія

З брендом «КРАМАР» курка більше не влізе в улюблені джинси, але при цьому залишиться сповненою енергії. Для рекламної кампанії в «Бюро Маркетингових Технологій» створили концепцію XXХL курочок! Ідея повинна донести, і навіть докричатися до споживача, що «КРАМАР» — це здорові та ЗДОРОВІ курочки. Бо комбінований корм «КРАМАР» не тільки збалансовує всі вітаміни, мінерали та корисні речовини – а ще й страхує вас від худих курей.

Рекламна кампанія з історіями споживачів і курки XXХL з’явилася на бордах, радіо, автомобілях та в фірмових магазинах.

Тепер курочки нарощують боки завдяки збалансованому корму від «КРАМАР». А полиці з продукцією приваблюють, навіть, найвибагливішу хазяйку.

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода