Бюро Маркетингових Технологій розробили брендинг і рекламну кампанію щасливого печива

Яке місце в серці людей займає печиво? В Бюро Маркетингових Технологій знайшли інсайт, за що саме споживачі полюбляють печиво! І створили новий бренд Magїsto для українського виробника.

Комментарии 2044

Вже на етапі досліджень в Бюро відмітили, що споживачі майже не запам’ятовують назву або бренд печива. Так! Люди концентруються на емоціях, обставинах та моментах, при яких скуштували його. Хтось згадує про печиво, що спробував в Італії. А хтось про те, як зручно перекусити смаколиками у роздягальні спортзалу. Печиво - це не просто борошно та цукор, а відчуття щастя у животику. Тому Magїsto, насамперед, створює атмосферу крутих позитивних емоцій. А на допомогу здійсненню солодких мрій приходить магія!

Неймінг

Світ побачив цю назву завдяки поєднанню слів «магія» та «їсти». Назва Magїsto створена на базі інсайту. В Бюро Маркетингових Технологій сконцентрувались на тому, щоб назва була не тільки про печиво, а про «емоції в моменті». До того ж виявилось, що у перекладі з латині “magist” — класний, чудовий, вища ступінь щастя. Слоган, як головне повідомлення бренду, гармонійно склався в емпатію слів «Печиво щасливих людей!».

Логотип

Текстовий лого створено на основі рукописної каліграфії. Крім літер, лого містить зірочки, що підкреслюють чарівну назву бренду. Логотип має особливий грайливий настрій, круглі пензлеві форми та певну візуальну «класичність», яка створює довіру до бренду.

Суббренди

Magїsto - це настрій найяскравішого печива для найщасливіших людей. Тому всі його види та смаки асоціюються із захоплюючими емоціями щастя. Неймінг суббрендів підсилює феєрверк емоцій у кожній упаковці печива: Euphoria, Excite, Allure, Jinks, Joice, Rhapsody.

Рекламна кампанія

Магістичні історії кохання заявили про себе у комунікації! Інакше магія так і залишилася би лише в легендах. Бюро Маркетингових Технологій розробили рекламну кампанію для головних digital-майданчиків та забезпечили SMM-супровід: facebook, instagram, google та youtube.

Відеоконтент побудований навколо останньої коробки з печивом. Таке смачне, що миттєво зникає  з полиць. Навіть котик своїми лапками схопив собі смачненького.

 video
 video
 video

Для банерів обрані маленькі віршики, які яскраво демонструють особливості асортименту. Грайливо доносять цінності бренду та діляться гарним настроєм. Наприклад, «Печиво хрусь-хрусь – щастя кусь-кусь!»

Тепер блукаючи супермаркетом у пошуках солоденького, неможливо пройти повз яскраво червоні упаковки. Гарний настрій чекає усіх на кожній полиці АТБ, Сільпо, NOVUS та ЕКО-Маркет. У цьому кейсі Бюро Маркетингових Технологій вдалося довести, що справжня магія існує не тільки на сторінках фантастичних книжок.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода