Canyon на хвилі світових еко-трендів: молодіжний бренд презентує нове паковання без пластику

Інноваційний виробник мобільних аксесуарів, комп’ютерної техніки та носимих пристроїв Canyon презентує оновлене стильне паковання для своєї продукції.

Комментарии 1011

Головна зміна, що торкнулася фірмових коробок для цифрових пристроїв – практично повна відмова від пластику у складі. Починаючи з 2021 року майже вся лінійка товарів упаковуватиметься з дотриманням екологічних чистих технологій або із застосуванням перероблених матеріалів.

«Наразі весь світ переймається важливістю збереження довкілля для комфортного життя сучасної людини у гармонії з природою. Рухаючись назустріч екологічним ініціативам, бренд упроваджує нове екологічне паковання, яке виключає використання пластику. Ми прагнемо продемонструвати нашому споживачеві, що Canyon – соціально відповідальний виробник у боротьбі за чистіше майбутнє», – прокоментувала Наталія Гришина, директор із глобального маркетингу Canyon.

Для екологічного паковання Canyon також було розроблено новий актуальний дизайн. Він відповідає свіжому фірмовому стилю бренда. Привабливість для потенційного покупця була доведена онлайн-опитуванням цільової аудиторії – молоді віком від 15 до 25 років. Респонденти описали стиль Canyon як «яскравий, динамічний», що сприймається як «більш модний, трендовий». Новий дизайн яскраво вирізняє товар серед конкурентів на полиці.

Canyon пропонує споживачам стильні, високоякісні та доступні за ціною мобільні аксесуари, комп’ютерні та носимі пристрої, а також різноманітні ігрові рішення. Заснований у Нідерландах 2003 року, Canyon виріс до повномасштабного бренда електроніки і наразі має 16 офісів у різних куточках світу, а його продукція продається у понад 26 країнах.

Цьогоріч компанія представила оновлену айдентику бренда. Зміни були покликані привернути увагу покоління Z. Новий Canyon вирізняється креативним стилем, соковитою колірною гамою та дещо сміливим підходом до реклами.

Наразі настав час для чергового важливого кроку назустріч споживачеві – зміни паковання згідно з актуальною світовою концепцією eco-friendly. Новий час диктує нові технології, і Canyon прагне бути в авангарді позитивних суспільних змін.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода