Carat Ukraine реалізував з ARARAT арт-проект у колаборації зі скульптором Ваханом Авакяном

Агентство Carat Ukraine створило спецпроект для клієнта ARARAT разом із україно-вірменським скульптором Ваханом Авакяном, приурочений до оновлення дизайну усієї лінійки напоїв.

Комментарии 1307

Сучасний вигляд відомого бренда зберігає свої багатовікові цінності. Тому нові пляшки ARARAT 3* і ARARAT 5* мають зображення гори Арарат – символу відродження і нового життя. А нижня частина дозволяє доторкнутися до історії – вона прикрашена рельєфними арками.

З новим візуальним втіленням ARARAT виходить на інший рівень глобального позиціонування та закріплює за собою статус "Преміум+" бренді. Це не просто арт-концепція: за нею стоять тривалі дослідження трендів на ринку, відгуків споживачів і прагнення створити особливий досвід споживання напою.

Надихнувшись символами нового дизайну упаковки, Вахан Авакян створив для бренда особливу скульптуру у вигляді гори, в яку можна помістити три пляшки продукції ARARAT. Така конструкція, за словами автора, підкреслює багаторічний процес витримки напою, а також багаторічну історію коньячного ремесла. Після презентації скульптуру Вахана подарують Єреванському коньячному заводу – це культурний обмін між Вірменією та Україною, який підкреслює багатолітню дружбу між нашими країнами.

«Ідея агенції нам відразу сподобалась, адже творчість Вахана та сучасна форма ARARAT дуже схожі: у них поєднуються історія і сучасність. Вахан переосмислює буденні речі, які набувають незвичної, альтернативної форми завдяки роботі майстра. ARARAT об’єднує 130-річні традиції виробництва та інноваційні рішення, які уособлюються не тільки в новому дизайні пакування, а й в смаках бренду, адже зовсім нещодавно лінійка ARARAT поповнилася двома продуктами – ARARAT Apricot та ARARAT Coffee.

ARARAT підтримує культуру та вагомі події у мистецтві вже багато років. Так, в Україні бренд є партнером Одеського Міжнародного Кінофестивалю, національної кінопремії «Золота Дзиґа», підтримує джазові події. Але це наша перша колаборація саме зі скульптором. І це не випадково, адже бренд кардинально змінив форму, і саме за допомогою скульптури ми розкриваємо нові грані ARARAT», – розповідає Пилипенко Олена, Senior Brand Manager ARARAT.

Колаборація з україно-вірменським скульптором націлена на втілення традиційного духу бренда у новій інноваційній формі, що дозволить закріпити позицію компанії серед нових аудиторій та підсилить репутацію серед вже опанованих сегментів.

«Наша задача полягала у пошуку ідеї проекту для підтримки першого за 10 років редизайну пляшок ARARAT. Це дуже важлива подія для бренду та усіх його поціновувачів, адже Арарат є уособленням високого мистецтва створення бренді, давніх традицій, та одночасно – міжнародним брендом, що йде в ногу з часом.

Цільова аудиторія ARARAT цікавиться мистецтвом. Це люди, які цінують вишуканість та красу у формі та змісті, саме тому ми створили арт об’єкт, який не залишає байдужим серця аудиторії. Ми вже бачимо багато захоплених коментарів у соцмережах, і віримо, що з цим проектом бренд ще більше укріпить свій зв'язок зі своїм прискіпливим споживачем», – коментує Олександра Самойленко, стратег Carat Ukraine.

 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода