Carlsberg Ukraine отримала Гран-прі на конкурсі «Найкраще корпоративне медіа України 2022»

Компанія Carlsberg Ukraine здобула нагороду «Найкраще корпоративне медіа України 2022».

Коментарі 1129

Гран-прі отримали сторінка Carlsberg Ukraine у Instagram, звіт зі сталого розвитку та корпоративний журнал компанії «Пивовар».

Корпоративні соцмережі стали одним із основних інструментів комунікації. Сторінка Carlsberg Ukraine – це приклад сучасного цифрового медіа, що демонструє чітке розуміння інтернет-середовища та актуальних запитів аудиторії, яка стабільно зростає.

Корпоративне видання «Пивовар» виходить у друкованому та електронному форматах. Медіа висвітлює головні корпоративні події, новинки від брендів компанії та здобутки працівників. Фокус кожного випуску – співробітники компанії, їхні досягнення та корпоративне життя.

Компанія Carlsberg Ukraine у своїх діях  керується стратегією сталого розвитку «Разом до НУЛЯ і не тільки». В її основі — реалізація конкретних цілей, що стосуються питань навколишнього середовища, соціальної сфери та управління, які є найбільш важливими для суспільства. Щорічний звіт зі сталого розвитку Carlsberg Ukraine у наочній формі демонструє здобутки та етапи реалізації ESG-стратегії.

Цього року на конкурс було подано 108 проєктів. Серед учасників — найбільші та найуспішніші українські та міжнародні компанії. Організатори відзначили, що навіть під час повномасштабної війни найкращі корпоративні медіа реалізують визначні проєкти. Особливу вагу має поширення цінностей, які розділяються всіма українцями. Серед них — воля до перемоги, стійкість, національна єдність та сила духу.

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода