Carlsberg випустив лімітовану версію пива на честь перемоги ФК «Ліверпуль»

Бренд Carlsberg відзначив здобуття футбольним клубом «Ліверпуль» титулу чемпіона Прем'єр-ліги, випустивши лімітовану версію «чемпіонських» банок для вболівальників з 25 країн світу.

Комментарии 1056

У лімітованій версії Carlsberg змінив свій знаковий зелений колір на червоний, який є символічним для ФК «Ліверпуль». На чемпіонських банках зображена емблема ФК «Ліверпуль», підписи гравців та замінені слова: «З 1847 року» (посилання на дату заснування пивоварні Carlsberg), словами: «Чемпіони з 2020 року».

Святкова лімітована пляшка буде доступна у продажу вболівальникам з 25 країн, включаючи Австралію, Китай, Індію, Ірландію, Малайзію та США.

Директорка Глобальної спонсорської діяльності Carlsberg Group Луїза Бах зазначила: «Ми раді відзначити неймовірний сезон команди разом із вболівальниками ФК «Ліверпуль» по всьому світу. Наше завдання — зробити футбол ще кращим для вболівальників, а їх святкування — приємнішим».                                             

Партнерство Carlsberg з ФК «Ліверпуль» є найдовшим у Прем'єр-лізі, і триває вже 27 сезонів. У 2019 році бренд розробив червоне пиво спеціально для вболівальників ФК «Ліверпуль». Червоною етикеткою, пляшкою та самим пивом відзначили відоме рішення легендарного менеджера Білла Шенклі зробити червоний кольором Клубу, тому що команди у червоному перемагають частіше.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода