Casta і FFFACE запустили Instagram-фільтр Trend Setter

Український бренд міських окулярів Casta спільно з FFFACE.me створили Instagram-фільтр Trend setter, який об'єднує найактуальніші ефекти для створення фото і відео з трендовими окулярами сезону.

Комментарии 1536

До фільтра на 5 режимів увійшли ефекти:

  • дзеркала (відео);
  • бензинової плівки;
  • fish eye;
  • мозаїки;
  • rgb shift.

Фільтр відтворює окуляри в усіх доступних кольорах з точністю до деталей. Кожна з моделей ідеально підходить для створення топового контенту.

Кращі фото з використанням фільтра Casta публікуватиме в стрічці постів у Instagram. Таким чином, шанувальники Casta можуть стати топ-креаторами бренду.

Як бонус кожен, хто створить сторіз з фільтром і позначить сторінку @casta_eyewear, отримає гарантовану знижку на окуляри. Автори кращих фото та відео, які будуть використовуватися для постів, отримають окуляри в подарунок!

Директор з маркетингу компанії «Люксоптика Холдінг» Віолета Титаренко коментує нестандартне промо так: «Casta як монобред ми почали створювати 3 роки тому. Вся комунікація була сфокусована на digital і це принесло втішні результати — Casta ввійшов в ТОП-3 за обсягами продажів. Окрім цього, за результатами останнього маркетингового дослідження, яке проведено Factum Group Ukraine для нашої компанії, Casta належить до ТОП-10 найпопулярніших брендів в категорії сонцезахисних окулярів.

З запуском Instagram-фільтра Trend setter ми планували розширювати впізнавання  бренду серед споживачів. Уже за перший тиждень тестового старту маємо охоплення 80 тис. Надалі ми будемо розвивати активне залучення цільової аудиторії до промо та можливість віртуальної примірки».

Технічною реалізацією і розробкою креативної ідеї займалася студія FFFACE. У студії впевнені, що реальний та нестудійний контент від споживачів, які кайфують від продукту, буде краще продавати.

СЕО студії Дмитро Корнілов зазначає, що «перетворення представників ЦА в бренд-амбасадорів дозволить збільшити органічне охоплення та підвищити лояльність. Люди люблять відчувати свою креативність і бути в центрі уваги. У нашому проєкті працює все: ефект у фільтрі дозволяє реалізувати креативну амбіцію, продукт на споживачеві виконує завдання бренду, а інтеграція контенту споживача в стрічку бренду сприяє перетіканню аудиторії користувача до бренду і навпаки. Бренд отримує нову аудиторію, споживач — увагу, а ми з вами — свіжий погляд на контент-маркетинг».

Маска Trend setter доступна за посиланням.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie