Починаючи з 1 травня, щосереди та щоп’ятниці, на каналах Kyiv Music Days y Youtube та Facebook транслюватимуться відкриті інтерв’ю та Q&A-сесії зі спікерами конференції та спеціально запрошеними гостями, що своїми виступами викликали найбільше зацікавлення глядачів протягом конференції Kyiv Music Days Online, що відбувалася 10-12 квітня та забрала понад 15 тис переглядів онлайн. Професіонали свого діла тепер у великих окремих інтерв’ю з актуальною аналітикою та цікавими кейсами.
Перший ефір відбудеться вже 1 травня о 16:00.
Гостя — Жанна Стрельнікова — маркетолог, екс-маркетинг директор TCCC, екс-маркетинг менеджер PepsiCo.
Селебріті-маркетинг в умовах карантину, точки дотику бренду та зірки, круті кейси міжнародних брендів, спілкування з представниками нового українського бізнес формату.
Участь — безкоштовна, за попередньою реєстрацією.
Форма реєстрації: forms.gle/ssZqwny8eQL6KiUo8
Традиційні технічні партнери Kyiv Music Days - компанії RIDER RENT та Projection Systems.
За матеріалами прес-релізу