CF.Digital розробили брендинг для пекарні Xleb

Команда креативного digital агентства CF.Digital розробила брендинг пекарні з праслов’янською айдентикою.

Комментарии 1164

Завданням агентства було донести цінність унікального хліба на заквасці нового бренду за допомогою системи візуальної комунікації та конвертувати невпізнавану пекарню на бренд, який поєднуватиме традиційні  рецепти й сучасні технології.

«Унікальність нашого продукту в тому, що ми випікаємо чесний хліб: на заквасці найвищої якості, не використовуючи будь-яких транс-жирів. Наш хліб особливий, адже виготовляється внаслідок натурального бродіння», – зазначає кондитер Юрій Левін.

Навколо ідеї колаборації історії з сучасністю команда створила і tone of voice бренду.

«Ідею брендингу ми побудували навколо текстового логотипу написаного праслов’янською мовою слова Хліб, апелюючи до лексем наших предків. Повна назва бренду: xlěbъ, адаптивна – xlеb. Оскільки логотип містить складні для набору на латиниці символи ě і ъ, вони виводяться на другий план і є декоративними елементами. Таким чином за допомогою кількох літер ми передали цінність хліба тривалістю в тисячоліття.», - коментує креативний директор CF.Digital Пилип Білянський.

Для агентства було важливо зберегти впізнаваність бренду і його філософію навіть без використання логотипу. Саме тому команда прийняла рішення використовувати в основі айдентики стилістику праслов’янської писемності та стилістики орнаментів, особливо тих, що були в основі візуального оформлення того періоду, зокрема різних судин. Вибудовуючи візуальну комунікацію, команда використала безшовні патерни, засновані на адаптивній версії логотипу. Вони дозволили обрамляти усе пакування та декор за аналогією до праслов'янських предметів побуту.

Історію хліба ми вибудували на повідомленні: «Це новий, сучасний бренд, який випускає продукт, в основі якого лежать старі рецептури хлібобулочної продукції, але із вкрапленнями сучасних течій кухні». Відповідно до такого позиціонування бренда Хлеб ми провели фотозйомку продуктів у жанрі «голландський натюрморт», аби в подальшому використовувати фото в зовнішній рекламі, SMM та на сайті”, -  розповідає Founder & CEO CF.Digital Ірина Муштіна.

Композиції із м’яким світлом та насиченими контрастними елементами передали ідею бренду - новий сучасний продукт з "етнічним" початком.

Окрім цього команда розробила концепт декору: упаковки, пакувальний папір, сумки для зберігання хліба та футболки.

CF.Digital побудували новий формат помітної та яскравої комунікації зі споживачем завдяки розробці системи усієї айдентики бренду та його місця на ринку. А також чітко розмежували бренд Хleb конкурентами, що акумулювало зацікавленість ЦА бренду – емоційна тональність соціальних мереж вже приносить фідбек у вигляді замовлень.

 Animation xleb
 Animation pattern
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода