CF.Digital розробили e-commerce платформу для Samsonite Ukraine

Агентство CF.Digital забезпечило американському бренду Samsonite, що є лідером з виробництва валіз вже більше 100 років, вихід в on-line ринок України.

Комментарии 760

Не дивлячись на потужне всеукраїнське покриття, бренд не був представлений в діджиталі. Задачею агентства стало розробити Интернет-магазин — основу для побудови нової системи збуту.

Online магазин - це сучасний та ефективний канал продажів. Кількість клієнтів, які віддають перевагу зручності покупкам в інтернеті зростає з кожним днем. Крім того, географія наших продажів  розширилась, ми стали значно ближче до клієнтів невеликих міст та містечок України.

Online магазин дає величезни можливості для комінікації з клієнтами, доносити інформацію про наш продукт сучасними та ефективними засобами, такими, як відео та інш. І це дуже важливо, тому що сучасний покупець, навіть перед тим, як зайти у роздрібний магазин, шукає необхідну інформацію в інтернеті. Тому сучасний та якісний online магазин, такий, який ми зробили разом з C.F.Digital, не тільки відкриває нові можливості продажів, а також впливає на ріст продажів і в традиційній роздрібній сітці” - коментує Світлана Шикулова, директор компанії Робінзон Україна - офіційного дистриб’ютора Samsonite в Україні.

Основними принципами CF.Digital в роботі були:

  • Працювати не з гіпотезами, а з твердженнями. Команда провела соціологічне дослідження ЦА, на основі висновків з якого будувалась структура сайту та вимоги до його контенту;
  • Мінімізувати сумніви користувача на шляху до конверсії. На сторінці товару представлено контент, який допомагає розвіяти будь-які сумніви і сформувати вичерпне уявлення про товар: від відео з краш-тестами до галереї 360.
  • Забезпечити максимальну синергію on-line та off-line систем. Команда CF.Digital розробила єдину систему даних про товарні позиції в рамках e-commerce платформи та гнучку систему логістики, за допомогою якої замовлення з сайту обробляється магазином, який знаходиться найближче до клієнта.

Як результат, світ побачив веб-сайт, що є стильний і легкий зовні, але потужний і функціональний всередині.

“Після запуску Інтернет-магазину ми бачимо позитивну динаміку продажів з сайту. Це свідчить про те, що ми впорались, адже основна задача e-commerceпродавати. Ми з нуля побудувати новий канал збуту для Samsonite Ukraine, який за своєю маржинальністю має потенціал бути більш успішним традиційних шоу-румів.”, —  зазначає project manager агентства CF.Digital Діана Бессараб.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода