Чік-чік, і можеш придбати вдвічі більше

Фокстрот та Havas Ukraine анонсували великий цінокіс

Комментарии 884

Як ви уявляєте собі майбутнє? У всесвіті Фокстрот, наприклад, сучасне місто третього тисячоліття — це пейзаж із хмарочосів побутової техніки, райські плантації з деревами, на яких ростуть ігрові джойстики, та літаючі скейтборди як у Марті МакФлая… Та крім вигаданих, фантастичних речей, все одно залишається щось незмінне. І у всесвіті Фокстрот — це знайома всім Фоксі. А ще кущі-цінники, які активно розростаються під літнім сонцем.

У новій промо-кампанії бренду команда Havas Ukraine та Фокстрот показала улюбленого маскота у досить незвичній локації. Ультра-сучасна Фоксі пропонує з легкістю перенестися у майбутнє, де вона охайно підрізає кущі-цінники, залишивши подекуди лише половину. Адже Фоксі — справжня господиня та захисниця позитивного клієнтського досвіду. Як саме це відбувалося і хто їй допомагав, ми вже не скажемо — дивіться ролик!

«Літо – традиційна пора розпродажів, яку вкотре ми вирішили обіграти нетрадиційно. Успішний досвід зі створення відео історій про Повний Ціногриз та Хакнули ціни надихнув нас створити ще одну: про фантастичний світ Фоксі, де вона сміливо бореться за справедливі ціни. І завдяки Havas Ukraine це вдалося, при чому – якісно та стильно. Індикатором цього є зворотній зв’язок від клієнтів, які вкотре нам стали нагадувати про запит на повнометражку з Фоксі. А це означає, що новий ролик знову «зайшов» аудиторії», – зазначила Наталія Ставраті, маркетинг директор Фокстрот.

На підтримку кампанії також були створені радіоролик у стилі «Чік-чік» та візуально-кустарні матеріали для розміщення в мережі Інтернет та офлайн-магазинах.

 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода