«Чайніз тайм»: АЛЛО запустила інтегровану кампанію до Китайського Нового року з чаюванням та ребусами

Національний маркетплейс АЛЛО вирішив відзначити Китайський Новий рік із таким же розмахом, як і в Китаї, та провести інтегровану рекламну кампанію Дні Китаю «Чайніз тайм» – з 1 до 12 лютого.

Коментарі 1209

Занурення у традиції Піднебесної, чайні церемонії в магазинах, квест із ребусами, кампанія 360о та, звичайно ж, знижки – Китайський Новий рік в АЛЛО став новим стратегічним флайтом маркетингових комунікацій компанії.

«В той час як конкуренти змагаються у мистецтві завчасної комунікації Love Season, ми вирішили зосередитися на не менш важливому періоді Китайського Нового року. Тема Китаю актуальна й напередодні Олімпіади-2022 у Пекіні. Додавши до комунікацій ігрову механіку та залучення до активностей, ми запропонували клієнтам позмагатися за унікальні для ринку техніки та побутових товарів знижки – чесні 50%. Над кампанією працювала інхаус-команда маркетингу та комунікацій АЛЛО», – відзначив Артур Матковський, CMO АЛЛО.

Квест у соцмережах АЛЛО

Загадки та ребуси – невід’ємний атрибут китайської культури, а також дієвий інструмент гейміфікації у маркетингу. Компанія вирішила заінтригувати клієнтів та запропонувала знайти зашифровані товари зі знижкою 50%, залучивши власні медіа  – соцмережі та сайт.

Механіка полювання на знижку проста:

  1. 12 днів поспіль один із зодіакальних звірів, починаючи зі Щура, стає символом товару із суперзнижкою.
  2. Щодня, о 12:00, в одній із соціальних мереж АЛЛО з’являється пост-загадка чи ребус, у якому зашифровано певну товарну категорію – щодня нову. Щоб її дізнатися, потрібно розв’язати загадку. У користувачів мобільного застосунку є перевага: вдень для них з’являється додаткова підказка щодо категорії акційного товару.
  3. Відгадавши товарну категорію, клієнту потрібно перейти на сайт allo.ua, відкрити цю категорію та шукати картку товару зі знаком звіра дня – саме його можна негайно придбати зі знижкою 50%.
  4. Кількість кожного акційного товару обмежено – лише 10 одиниць щодня, тому він дістанеться лише 10 найшвидшим клієнтам. Який саме товар було зашифровано, можна дізнатися наступного дня на сторінці allo.ua/ua/chinese-time.

Першого ж дня клієнти АЛЛО виявили неабияку активність – знайшли та розкупили акційний товар (ним був шуруповерт) лише за перші дві години.

Гра з переодяганням

Костюмовані маскаради – одна з традицій святкування Нового року у Китаї, АЛЛО запропонувала долучитися до неї й українцям. Відвідувачі, котрі прийдуть до магазинів АЛЛО, АЛЛО МАХ чи Mi Store 1-7 лютого у китайському етнокостюмі чи в образі, що містить традиційну китайську атрибутику, можуть отримати знижку до 30%. Завітавши у китайському національному костюмі, можна придбати, наприклад, навушники брендів Huawei, Amazfit, 1More, OPPO зі знижкою 15% чи техноаксесуари зі знижкою 30%.

І вже у перші два дні декілька шанувальників костюмованих вечірок скористалися можливістю дисконту.

«Чайніз тайм» в АЛЛО: китайські чайні церемонії

Як же Китай без чаю? Команда маркетингу вирішила, що BTL буває атмосферним та персоніфікованим, та запросила клієнтів на китайські традиційні чайні церемонії у найбільших магазинах АЛЛО MAX.

Вісім чайних церемоній, якими Китай відомий всьому світу, відбуваються безкоштовно для всіх охочих з 1 до 10 лютого у торгово-розважальних центрах Києва, Львова, Дніпра, Чернігова та Луцька. Вдень на вході до цих магазинів відвідувачів зустрічає аніматор у китайському вбранні, а у зоні Smart Home чайний майстер проводить чайну церемонію, розповідає про історію чаю, демонструє, як правильно заварювати та пити китайський чай. Гості можуть продегустувати до п’яти видів чаю, і вже десятки клієнтів скористалися пропозицією порелаксувати посеред буденного дня.

«Попри те, що кампанія, присвячена Китайському Новому року дуже коротка, вона потребує такого ж ретельного опрацювання, як і тривалий флайт. Особливо це стосується гральних механік: ребуси ми тестували всім департаментом. А для комунікацій віддали перевагу діджитал-каналам, соціальним мережам, TikTok-блогерам та owned media», – підкреслив Артур Матковський, CMO АЛЛО.

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода