Занурення у традиції Піднебесної, чайні церемонії в магазинах, квест із ребусами, кампанія 360о та, звичайно ж, знижки – Китайський Новий рік в АЛЛО став новим стратегічним флайтом маркетингових комунікацій компанії.
«В той час як конкуренти змагаються у мистецтві завчасної комунікації Love Season, ми вирішили зосередитися на не менш важливому періоді Китайського Нового року. Тема Китаю актуальна й напередодні Олімпіади-2022 у Пекіні. Додавши до комунікацій ігрову механіку та залучення до активностей, ми запропонували клієнтам позмагатися за унікальні для ринку техніки та побутових товарів знижки – чесні 50%. Над кампанією працювала інхаус-команда маркетингу та комунікацій АЛЛО», – відзначив Артур Матковський, CMO АЛЛО.
Квест у соцмережах АЛЛО
Загадки та ребуси – невід’ємний атрибут китайської культури, а також дієвий інструмент гейміфікації у маркетингу. Компанія вирішила заінтригувати клієнтів та запропонувала знайти зашифровані товари зі знижкою 50%, залучивши власні медіа – соцмережі та сайт.
Механіка полювання на знижку проста:
- 12 днів поспіль один із зодіакальних звірів, починаючи зі Щура, стає символом товару із суперзнижкою.
- Щодня, о 12:00, в одній із соціальних мереж АЛЛО з’являється пост-загадка чи ребус, у якому зашифровано певну товарну категорію – щодня нову. Щоб її дізнатися, потрібно розв’язати загадку. У користувачів мобільного застосунку є перевага: вдень для них з’являється додаткова підказка щодо категорії акційного товару.
- Відгадавши товарну категорію, клієнту потрібно перейти на сайт allo.ua, відкрити цю категорію та шукати картку товару зі знаком звіра дня – саме його можна негайно придбати зі знижкою 50%.
- Кількість кожного акційного товару обмежено – лише 10 одиниць щодня, тому він дістанеться лише 10 найшвидшим клієнтам. Який саме товар було зашифровано, можна дізнатися наступного дня на сторінці allo.ua/ua/chinese-time.
Першого ж дня клієнти АЛЛО виявили неабияку активність – знайшли та розкупили акційний товар (ним був шуруповерт) лише за перші дві години.
Гра з переодяганням
Костюмовані маскаради – одна з традицій святкування Нового року у Китаї, АЛЛО запропонувала долучитися до неї й українцям. Відвідувачі, котрі прийдуть до магазинів АЛЛО, АЛЛО МАХ чи Mi Store 1-7 лютого у китайському етнокостюмі чи в образі, що містить традиційну китайську атрибутику, можуть отримати знижку до 30%. Завітавши у китайському національному костюмі, можна придбати, наприклад, навушники брендів Huawei, Amazfit, 1More, OPPO зі знижкою 15% чи техноаксесуари зі знижкою 30%.
І вже у перші два дні декілька шанувальників костюмованих вечірок скористалися можливістю дисконту.
«Чайніз тайм» в АЛЛО: китайські чайні церемонії
Як же Китай без чаю? Команда маркетингу вирішила, що BTL буває атмосферним та персоніфікованим, та запросила клієнтів на китайські традиційні чайні церемонії у найбільших магазинах АЛЛО MAX.
Вісім чайних церемоній, якими Китай відомий всьому світу, відбуваються безкоштовно для всіх охочих з 1 до 10 лютого у торгово-розважальних центрах Києва, Львова, Дніпра, Чернігова та Луцька. Вдень на вході до цих магазинів відвідувачів зустрічає аніматор у китайському вбранні, а у зоні Smart Home чайний майстер проводить чайну церемонію, розповідає про історію чаю, демонструє, як правильно заварювати та пити китайський чай. Гості можуть продегустувати до п’яти видів чаю, і вже десятки клієнтів скористалися пропозицією порелаксувати посеред буденного дня.
«Попри те, що кампанія, присвячена Китайському Новому року дуже коротка, вона потребує такого ж ретельного опрацювання, як і тривалий флайт. Особливо це стосується гральних механік: ребуси ми тестували всім департаментом. А для комунікацій віддали перевагу діджитал-каналам, соціальним мережам, TikTok-блогерам та owned media», – підкреслив Артур Матковський, CMO АЛЛО.
За матеріалами пресрелізу