Cheetos і сімейне дозвілля

Креативна агенція Brain Tank розробила сет POS-матеріалів для підтримки бренду в роздробі

Комментарии 1041

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні в усьому світі кукурудзяні снеки Cheetos можна знайти на полицях  українських  магазинів.

Легендарні снеки мають понад 70-річну історію, уже знайшли шанувальників у більш ніж 40 країнах та займають провідні позиції на багатьох ринках світу. Cheetos з'являлися на обкладинці всесвітньо відомого видання The New Yorker, «знялися» в епізодах відомих серіалів та стали трендом у популярних  соцмережах. Але в Україні їхня історія тільки починається. Сприяє знайомству з хрумкими паличками креативна агенція Brain Tank.

Brain Tank розробили сет POS-матеріалів, що розкривають головного героя Cheetos — гепарда Честера — у всій його неймовірній драйвовості. Бренд компанії PepsiCo з'явився в продажу ще 1-го лютого і плямистий хижак прикрашатиме торгове обладнання, стійки, блокноти й наліпки.

Кожен із чотирьох смаків Cheetos — сир, біф бургер, смачна кукурудза та кетчуп — має унікальні форми, що спонукають забути про серйозність і зануритися в атмосферу грайливих пустощів, адже бренд комунікує на території сімейного дозвілля.

 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода