"Червона троянда" рекламних інтеграцій: 7 брендів “Холостяка”

28 жовтня на українському телебаченні стало гарячіше. В ефір телеканалу СТБ нарешті вийшов довгоочікуваний 12 сезон головного романтичного реаліті країни “Холостяк”. Поки мільйони глядачок та глядачів біля екранів та в соціальних мережах вже вболівають за улюблених учасниць та “кращий хеппі енд”, експерти з маркетингу шукають іншої любові - впізнаваності та лояльності своїх споживачів. Про те як з цим завданням впорались 7 брендів, що під час війни інтегрувались в головний проект про кохання - екслюзивно на Sostav.ua

Коментарі 1122

В складний для країни час глядачі шукають любові, а сміливі бренди - кращих рішень. Проєкти “Холостяк” та “Холостячка” завжди були очевидними фаворитами не тільки аудиторії, а і комерційних партнерів. Красиві історії, вражаючі побачення, справжні емоції, незмінно високі рейтинги та глядацька залученість забезпечували стабільний інтерес з боку рекламодавців. В час війни хтось міг сумніватись - як в реалістичності гучної прем’єри, що не відбулась за планом весною, так і в готовності глядачів зараз обирати в ефірі шоу про кохання.  Тим не менш, продовжуючи місію з емоційної підтримки українців, телеканал СТБ та творці проєкту зберегли впевненість, що любов завжди на часі і ми маємо жити наше життя назло ворогу. В цьому мовника повністю підтримують партнери - агенція інтегрованих рішень Brand Booster та їх «спонсорська сімка».

І вони не помилились. Два епізоди вже позаду - рекордні перегляди на телевізійних платформах, десятки тисяч коментарів в соціальних мережах, мільйони переглядів в діджиталі. Нова “вишенька на торті” від СТБ - відкритий доступ до перегляду “Холостяка” на офіційному YouTube-каналі з усіх країн світу (крім рф). Правовласник вперше дозволив трансляцію локальної адаптації поза країною створення. А ми першими розповімо вам про досвід спонсорів, які «обрали любов» - Бренди Карпатська джерельна, Sova, Koblevo, Lovare, bodo, Uklon, Anabel Arto.

Анатолій Покровський, генеральний директор агенції інтегрованих рішень Brand Booster: “Ми вдячні нашому партнеру, групі Starlight Media, яка на численні прохання глядачів повернула в ефір телеканалу СТБ романтичне реаліті Холостяк. Проєкт був відзнятий ще до 24-го лютого та вийшов на екрани із українським дубляжем. Цей важливий крок отримав підтримку усіх наших брендів спонсорів, які щодня працюють на українському ринку та разом із усіма українцями роблять усе можливе, щоб підтримувати українську економіку та наближувати перемогу. Ми вдячні брендам Карпатська джерельна, Sova, Koblevo, Lovare, bodo, Uklon, Anabel Arto, які разом із нашою командою вірять, що кохання та щирі почуття - це те, що наповнює сенсом наше життя навіть у найтемніші часи”.

Бренд Карпатська Джерельна вже декілька років є невід'ємною частиною романтичних проєктів на телеканалі СТБ. Ваші інтеграції відрізняються максимальною нативністю, чуттєвістю та є дуже помітними. Скажіть, будь ласка, якими саме факторами ви керувались при виборі проєкту Холостяк для інтеграції цього року?

Елла Цибуля, директорка з маркетингу, група компаній «Карпатські мінеральні води»: “Перш за все, варто сказати, що ми раді бути частиною великого проекту, який з нетерпінням чекали мільйони українців.

«Холостяк» вже протягом багатьох років асоціюється у глядача з видовищністю, красою, пристрастю, та, звісно, коханням. Це чи не найемоційніший проект на українському телебаченні. Ці почуття та емоції максимально близькі для бренду «Карпатська Джерельна». Саме тому інтеграції бренду в проекті відрізняються нативністю та органічністю – бажання кохати, жити, бути жаданим – це, на нашу думку, те, що наповнює нас відчуттям молодості, як ззовні, так і зсередини.

Однак, цьогорічний проект набув для нас особливого значення. Ми не поділяємо думку тих, хто каже: «Не на часі!». Українцям зараз конче необхідні події, що хоча б на декілька годин на тиждень будуть повертати їх до звичного життя. Та нагадувати про те, що незважаючи на все довкола, перемагає щирість, вірність та кохання”.  

Бренд SOVA є невід’ємним атрибутом проєктів Холостяк та Холостячка вже четвертий рік поспіль. Наскільки ефективним для вас є це довготривале  партнерство та чого ви очікуєте у цьому році? 

Анна Коваль, директорка з маркетингу та продажів SOVA: “Для нас важлива довготривала співпраця з проєктом, адже за цей час ми змогли підвищити впізнаваність бренду SOVA та підситили інтерес клієнтів до окремих категорій прикрас. Зокрема, каблучок «Вибір Холостяка», які обирають герої реаліті для освідчень, а також прикрас, якими стилісти проєкту доповнюють образи учасниць.

Ми спостерігаємо інтерес з боку клієнтів, які запитують про прикраси, які вони бачили в «Холостяку» в магазинах SOVA та в соціальних мережах.

Бачимо зацікавленість і з боку професійної спільноти. З кейсом про інтеграцію бренду SOVA в телевізійне реаліті «Холостяк», нам вдалося здобути перемогу в конкурсі X-RAY Marketing Awards від MMR. До того ж, минулого року з кейсом про співпрацю «Холостяк» ми ввійшли в шорт-лист Effie Awards Ukraine 2021.

Ми щиро віримо в Перемогу України. Продовжуємо працювати, намагаємося не зупиняти роботу навіть в складних умовах та підтримуємо економічний фронт”.

У бренду KOBLEVO вже є досвід участі у романтичних реаліті на СТБ. Поділіться, будь ласка, як це працює для вас? Яких цілей ви хочете досягти?

Старша бренд-менеджерка Koblevo, Папенко Юлія:  “Так, дійсно, бренд KOBLEVO вже запалював вогонь кохання разом із СТБ у проєкті Холостячка зі Златою Огнєвіч. У той час для нас було важливо  привернути увагу аудиторії до ребрендингу. Нативна та креативна інтеграція спрацювала тоді для нас добре і ми відчули ефект на продажах, тож цього року не вагались, приймаючи рішення про партнерство із проєктом Холостяк. Романтичні побачення, пристрасть та гармонійність стосунків, яскраві враження – це все не тільки про реаліті Холостяк, це  і про українське вино KOBLEVO, яке говорить з екранів до своїх споживачів – «Можна, якщо хочеться». Це ідеальне співпадіння територій і найкраще місце для меседжів нашого бренду. Окрім того, враховуючи усі події які відбуваються у нас в країні, нам дуже важливо підтримувати наших партнерів – український канал та український контент, в якого закохані мільйони глядачів. Ми продовжуємо працювати і розвивати українське заради нашої майбутньої перемоги, а партнерство із проєктом Холостяк має ще більше зміцнити наш бренд та показати людям, що вибір бренду KOBLEVO, це найкращий вибір, щоб поринути у світ кохання”.

Український бренд LOVARE, якнайбільше асоціюється із закоханістю та красою серед усіх чаїв на ринку. Які атрибути бренду та як саме будуть показані аудиторії завдяки інтеграції в романтичне реаліті Холостяк?

PR-служба компанії Мономах:  “LOVARE – це краса і справжня любов! Почуття виникають з першого погляду: чарівні квіти і пишні фантазії на незвичайній романтичній упаковці заворожують. Перший дотик до шовковистого тубусу LOVARE – як перший поцілунок, м’який та ніжний. Відкривається упаковка незвично, - ніби захопливе знайомство з кимось цікавим і унікальним. Тепер ви зможете відчути душу LOVARE: гама витончених і той же час яскравих ароматів полонить і кличе в мандри для знайомства з усіма переливами запашних акордів чайних композицій. І тоді, нарешті, LOVARE відкриє своє серце: симфонію смаків, створених з любов’ю до прекрасних шанувальниць гарного чаю. Глядачі все це побачать на екранах та відчують, наскільки LOVARE надихає помічати й створювати красу навколо себе, навіть у найважчі часи”. 

Цікаві побачення та яскраві враження від подарунків асоціюються у першу чергу із брендом bodo. Поділіться, що для бренду bodo стало найважливішим, при прийнятті рішення про інтеграцію у проєкт?

Настя Антонова, PR-директорка bodo: “Можливість розкрити продукт якнайкраще. У нас складний продукт, який неможливо «помацати» та однозначно зобразити, щоб усім на перших секундах стало зрозуміло, що рекламують. bodo — це сотні різноманітних вражень та ще й вони купуються не собі, а в подарунок. Тож наш формат — це сюжетні відеореклами на різних платформах. Такі кампейни вже робимо роками, маємо досвід отримувати гідні результати та кожен раз перевершувати їх. Минулого року вирішили розширити лінійку працюючих рекламних майданчиків за рахунок спонсорства у шоу. Нас не влаштовувало просто проявлення «подарувати подарунок у кадрі», нам потрібно було показати 3 етапи: процес вибору враження (як купує клієнт), момент дарування (цінність для клієнта — реакція отримувача) та, звичайно, відвідування самого враження (цінність для отримувача — сам продукт). На момент вибору проекту для спонсорства найорганічніше можна було інтегруватися у «Холостяк». Плюс соцдем аудиторії проекту релевантний нашому”. 

Яким критеріями керувався бренд Uklon у питанні вибору проекту для інтеграції? Які ваші очікування від цього партнерства?

Вадим Іщенко, Chief Marketing Officer, Uklon: “Ми приймали рішення про інтеграцію в найромантичнішому реаліті країни “Холостяк” ще до повномасштабного вторгнення росії. Тоді керувалися тим, що кожен епізод шоу має охоплення в понад 4,5 млн глядачів – і всі ці люди обʼєднуються разом, щоб насолодитися переглядом і повболівати за своїх фавориток. 

Цільова аудиторія Uklon та “Холостяк” пересікається між собою, тому було чітке усвідомлення, що ми таки потрапимо у ціль. Крім того, героїні проєкту приїжджають з різних куточків України, а це відповідає географії покриття сервісу (адже Uklon представлений у 26 українських містах).

Uklon, як спонсор проєкту, комунікує з глядачами головним меседжем “Рухай свій світ”, що зображає позицію бренду вдосконалюватися заради людей та надихатися їхньою жагою до змін. Це повідомлення відгукується з тим, що роблять героїні протягом шоу – не просто чекають, що “приїде принц на білому коні”, а навпаки безперервно роблять все для того, щоб бути щасливими та коханими, попри перепони на їхньому шляху.

Важливо, що після 24 лютого творці проєкту вирішили дублювати діалоги учасниць і холостяка українською. Це прояв чіткої громадянської позиції, яка нам відгукується. Тому що Uklon – це перший український онлайн-сервіс виклику авто, який з першого дня війни допомагає країні, зокрема, армії і волонтерам, а також з 2014 року є постійним партнером БФ “Повернись живим”.

У межах цього партнерства ми хочемо мотивувати людей не зупинятися попри війну та інші зовнішні фактори, а досягати своїх мрій та цілей. З Uklon SuperApp кожен охочий може рухатися містом, пересуватися між містами та доставляти будь-які речі близьким. І, найголовніше, що ми закликаємо всіх роботи разом з Uklon – рухатися до перемоги”.

Бренд Anabel Arto зараз має перший досвід співпраці із романтичним реаліті Холостяк, яке є ідеальним місцем для інтеграції білизни та купальників. Розкажіть, будь ласка, як війна вплинула на ваш бізнес та які ваші очікування від проєкту?

Антон Дулін Head of marketing, Anabel Arto: “Насправді, інтеграція Anabel Arto найбільш органічно виглядає саме в шоу Холостяк, як  з точки зору картинки, так і з точки зору перетину аудиторій. Ми запланували участь у проекті ще давно і мали надію, що вона відбудеться в зовсім інших умовах…

Для Anbel Arto, як і для мільйонів українців, війна почалася 8 років тому, наш головний офіс був розташований в українському місті Луганськ, тож ми вже мали складний досвід евакуації співробітників та виробництва, тому до 24 лютого ми підійшли… ні, не готовими, проте досвідченими і мобільними. Це допомогло нам швидше приймати важкі і важливі рішення: диверсифікація виробництва, оптимізація, мінімізація втрат, напевно все як у всіх, ми всі в одному човні, всім важко, проте разом, зціпивши зуби, ми йдемо до перемоги!

Сподіваюсь, що Холостяк, як і інший розважальний контент, допоможе зберегти ментальне здоров’я українців, це важливо. Не можна зупинятись, потрібно працювати ще дужче!”.

Коментує Вікторія Шерстюк. заступниця генерального директора з продажів агенції інтегрованих рішень Brand Booster: - “Ми пишаємось нашою роботою та якісними і нативними інтеграціями брендів Карпатська джерельна, Sova, Koblevo, Lovare, bodo, Uklon та Anabel Arto в контент романтичного реаліті “Холостяк”. Незважаючи на війну, ці бренди розуміють, як важливо підтримувати українців та дарувати їм найкращі емоції. Ми також віримо, що це буде ефективним і усі наші клієнти досягнуть усіх своїх маркетингових цілей, адже тільки активна позиція приносить найкращі результати”.

sostav.ua

Обговорити з іншими читачами:
Погода