Чи треба вашій компанії свій мобільний додаток?

Головним маркетинговим ходом 2009 року став девіз компанії Apple «There's an app for that» («І для цього є додаток»), з яким на споживчому ринку був представлений суперсучасний iPhone 3G.

Комментарии 968

Цей слоган за секунди облетів весь світ, а додатки, за допомогою яких можна було дізнатися прогноз погоди в будь-якій точці світу, розрахувати калорійність їжі або визначити місце розташування машини на стоянці, змусили багато компаній задуматися про застосування новітньої на той момент технології та розробку своїх мобільних додатків.

Багато з них були дійсно гарними та багатофункціональними, інші ж – не дуже. Ситуація, знайома кожному, особливо у 2010-х – коли на телефоні були встановлені додатки для всього, проте деякими з них користувалися лише одного разу.

Причин на це може бути кілька, проте перш ніж вкластися в дорогу розробку, варто розглянути варіанти додатків і мобільних сайтів та зважити усі «За» та «Проти».

Чому мобільний сайт може бути краще додатка?

Ви хочете, щоб клієнти мали можливість користуватися послугами вашого бізнесу з телефону? У цьому випадку оптимальним варіантом для вас може бути створення адаптивного веб-дизайну: сайт буде «підлаштовуватися» до параметрів пристрою, з якого клієнт буде заходити на ваш ресурс.

Аргументів за створення мобільної версії сайту замість додатка може бути кілька. Наприклад, їх набагато легше створювати та в них легше вносити зміни; для їх використання з різних пристроїв клієнту не потрібно нічого завантажувати додатково. Також, це неабияк полегшить пошук клієнтом інформації через пошукову систему, тому що інформація з програми не зможе відбитися в Google. А якщо клієнт знайшов щось підходяще і якщо йому захочеться поділитися цим з товаришем, то буде набагато простіше відправити посилання саме з мобільного сайту, ніж з програм, у яких не завжди є подібна функція.

Коли додаток все-таки кращий варіант?

Повний екран

Якщо ви впевнені, що вашим клієнтам потрібен повноформатний доступ до контенту та послуг, щоб по максимуму їх оцінити, то у цьому випадку власний додаток буде вельми до речі. Багато тих, хто заходять на вебсайт через мобільний браузер, відзначають такі недоліки в користуванні, як адресний рядок нагорі або системні кнопки, які неможливо видалити або хоча б приховати. Ця проблема характерна для користувачів телефонів на платформі Android. Виходом з цієї ситуації буде повноекранний мобільний додаток.

Саме додатки, які створені для розважального контенту, зазвичай виграють від повноформатної функціональності, тому що дають користувачам можливість насолодитися безперервним користуванням. Великий екран візуально є більш підходящим для, наприклад, ігор або перегляду фільмів з повною відсутністю відволікаючих моментів, таких як панель повідомлень. Хорошими прикладами таких додатків є додатки PokerStars, World of tanks Blitz, eFootball PES 2021, Mortal Kombat X і Netflix, де все направлено на комфортне застосування і мінімум відволікання від гри або серіалу.

Push-повідомлення

Якщо одним із завдань ви ставите своєчасне оповіщення своїх користувачів про новітню інформацію push-повідомленнями, то реалізувати це найпростіше саме за допомогою мобільного додатку. Одним із прикладів успішних додатків, де подібна функція відмінно працює, є поштові додатки Gmail і Yandex, месенджер WhatsApp, додатки для шопінгу Ozon і Wildberries, а також – будь-які агентства новин. Правда, є одне але: не варто забувати, що багатьом користувачам не подобається, коли їх буквально «завалюють» новими повідомленнями, і завжди є ризик, що через це повідомлення можуть відключити або взагалі видалити додаток. Всього повинно бути в міру, при дотриманні балансу повідомлення можуть стати відмінним помічником в рекламі та більш регулярному використанні сервісу.

Використання програми в режимі оффлайн

Часто буває, що у нас немає доступу до Інтернету в певному місці, але нам потрібно дізнатися якусь інформацію. Якщо доступ до даних в режимі оффлайн для вас важливий, то додаток послужить більш надійним варіантом в порівнянні з мобільним сайтом. Мобільні сайти можуть бути завантажені за допомогою «кеш» версії сторінки, однак, якщо зробити це через мобільний браузер, то він буде працювати без навігації на інші сторінки сайту. Доступ до інформації оффлайн можливий, якщо вона зберігається на конкретному пристрої і якщо системі не потрібно онлайн оновлення для того, щоб відобразити щось конкретне.

Персоналізація та регулярне використання

Додатки припадають дуже до речі для сервісів, які клієнти будуть використовувати регулярно. Відмінним прикладом є додатки банків, які дають онлайн доступ до рахунків та інших банківських послуг. Персоналізований вхід здійснюється через пін-код або відбиток пальця, вбудований в пристрій. Також, багато новинних додаткiв при першому завантаженні дають можливість користувачеві вибрати найцікавіші для них теми, щоб пропонувати релевантні по контенту статті. В обох випадках, мобільні вебсайти існують у якості альтернативи та справно працюють, проте доступ до них не такий зручний, в порівнянні з додатком.

Обсудить с другими читателями:
Погода