Дайджест CrUAtivity поширюється серед профільних іноземних асоціації, бізнес-спільнот, фестивалів креативності й рекламної ефективності, через міжнародні профільні медіа та інформаційну розсилку ВРК по базі іноземних агенцій.
Інформаційно український проєкт підтримала найбільша Європейська асоціація комунікаційних агентств – EACA, яка поширила інформацію серед своїх членів, європейських комунікаційних агентств та асоціацій.
Також одна з найбільших в Інтернеті спільнот спеціалістів з реклами, маркетингу та комунікацій AdForum поширює інформацію про “креативність по-українськи”.
Про дайджест та роботи, які увійшли у останній випуск CrUAtivity, написало багато профільних ЗМІ, серед, яких, наприклад, найбільший польський інформаційний портал, присвячений рекламі – Wirtualnemedia.pl, британське профільне онлайн медіа – LBBOnline, фінське експертне ЗМІ з маркетингу – MRKTNG, міжнародне медіа про креатив – Roastbrief, інформаційний ресурс рекламної галузі в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні – Branding in Asia, а також інші інформаційні професійні ресурсу з Німеччини, Болгарії, Румунії, Польщі тощо.
ВРК отримує слова підтримку від міжнародної спільноти, яка захоплюється українською стійкістю та креативним потенціалом, що демонструється через роботи дайджесту CrUAtivity. Світ надихає український креатив, який створюється попри постійні бомбування, блекаути та інші жахи війни.
Регулярне нагадування міжнародній спільноті про рекламну індустрію України, проєкти та можливості українських креаторів, створює інформаційний простір, що сприятиме посиленню співпраці між українськими рекламниками та іноземними замовниками.
Тож ВРК продовжує роботу у напрямку інформування світу щодо українських креаторів та закликає агенції показувати свої роботи міжнародному ринку, долучаючись до створення дайджесту.
Збір кейсів для наступного випуску за січень-лютий 2023 року триває до 5 березня. Подати роботу до дайджесту можна через гугл-форму.
Про дайджест:
CrUAtivity – це дайджест, метою якого є представлення міжнародній спільноті українського креативу та агенцій, що його створюють. Це надасть можливість іноземним компаніям знайти собі українських партнерів для співпраці.
Організатором проєкту є Всеукраїнська рекламна коаліція за підтримку креативної агенція маркетингових комунікацій Brain Tank та діджітал-агенція Adcore.