Чому digital платформи для знайомства набирають популярності

Ряд оновлень від Tinder

Коментарі 1765

Майже кожного місяця з'являються нові додатки для знайомства у той час, ті хто вже давно на ринку digital продовжують свої покращення. У ТОП-3 найпопулярніших dating-додатків у світі станом на січень 2021 увійшли наступні гравці ринку: Tinder, Badoo та Bumble. Рейтинг було складено NGN.agency на основі кількості завантажень додатків.У більшості країн абсолютним лідером за кількістю звантаження серед мобільних додатків для знайомств є Tinder. Додаток випущено у 2012 році в Hatch Labs - бізнес-інкубаторі американської корпорації InterActiveCorp.

Відразу після запуску Tinder став мати попит: у січні 2014 року кількість користувачів перевищила 10 млн осіб, а до кінця того ж року - 40 млн. На думку авторів GrowthHackers, Tinder - перший сервіс для онлайн-знайомств, користувачі якого обговорюють свій досвід з друзями, тоді як раніше зізнатись у використанні дейтингів було не прийнято. За останній місяць Tinder зробив цілий ряд оновлень по всьому світу. Тож розглянемо наймасштабніші.

Tinder запускає власну внутрішню валюту

Tinder впроваджує власну внутрішню валюту для спонукання користувачів проводити більше часу в додатку. Компанія повноцінно запускає послугу в Австралії після успішного тестування внутрішньої валюти серед обраної групи користувачів. У компанії очікують, що віртуальна валюта сприятиме розширенню можливостей для монетизації й збільшення часу використання програми. Tinder-валюту витрачатимуть на "суперлайки" та інші привілеї, а придбати її можна буде за звичайні кошти. Користувачі з інших країн зможуть придбати Tinder-монети тільки з наступного року. Правда, назва внутрішніх монет Tinder і їх вартість поки невідомі, як і те, чи можна буде пересилати монети між користувачами.

Tinder знайде пару для відвідування весілля

Tinder оголосив про запуск функції Plus One – за допомогою неї користувачі зможуть знайти партнера для відвідування весілля або стати ним, вказавши про це у спеціальному розділі анкети. Партнером активації виступило весільне агентство WeddingWire - за його прогнозами, до 2022 року кількість весіль зросте на 20%. Майбутній сезон може виявитися наймасштабнішим за 35 років. У Tinder зазначили, що все частіше у своїх профілях користувачі почали вказувати про пошук супутника (plus one) на заходи.

У Tinder з'явилася можливість викликати таксі партнеру

Tinder та американський сервіс таксі Lyft запустили функцію виклику таксі для потенційного партнера. Для того, щоб скористатися новою можливістю, обидва партнери мають мати обліковий запис Lyft. Користувач програми може придбати «кредит» на поїздку Lyft для людини, з якою у неї відбувся match (збіг профілів). При цьому адреса партнера або його географічне знаходження не розкриватимуться — людина, яка викликає таксі, вказує лише пункт призначення та час поїздки. Посилання на поїздку буде надіслано автоматично на електронну пошту або прив'язаний до облікового запису номер телефону. Від запропонованої поїздки можна відмовитися або скористатися нею частково (поїхати в один бік, навіть якщо партнер замовив туди й назад) — кошти, що залишилися, будуть повернуті тому, хто купував кредит. Вийти з машини можна лише в межах 800 м від точки призначення – ця умова повинна гарантувати, що функція скористається за призначенням.

Чим зумовлена така популярність платформ для знайомства

“Всі дейтинг додатки зменшують кількість часу, яке потрібно витрачати на те, щоб з кимось познайомитися, а ось кількість варіантів з ким це можна зробити платформи навпаки збільшують. Всі люди у таких додатках спочатку для того, щоб познайомитись без зусиль. Перебуваючи в цьому онлайн суспільстві, ти почуваєшся комфортно і не соромишся, бо якщо ти в барі підходиш знайомитися, то не факт, що це взаємно. Платформи гарантують візуально взаємність і весь цей процес полегшують. Головне це те, що користувачам простіше знаходити нових людей. Також перевага у тому, що ти це робиш у зручний для себе час. Я вважаю, що подібні платформи й надалі будуть розвиватися. Карантинні умови значно посприяли цьому”, - СЕО NGN.agency Володимир Галіка.

Підсумки

Загалом пандемія Covid-19 підштовхнула суспільство до онлайн-знайомств у всьому світі. Але реальне зростання все ще попереду. При цьому гравцям не варто забувати, що чим більше стає аудиторія, тим швидше збільшується кількість проблем, пов'язаних із безпекою та важче конкурувати. Проаналізувавши оновленні від Tinder ми бачимо, що суспільство продовжує діджиталізацію, яка відбувається навіть у додатках для пошуку партнера. Залишається сподіватися, що технології будуть нам у допомогу, і їхнє ефективне використання не тільки в рази збільшить наші шанси на метч, але й зробить процес пошуку партнера для будь-яких відносин більш комфортним, а головне — безпечним.

Обговорити з іншими читачами:
Погода