Чому E-commers любить ТБ?

2020 рік приніс чимало шоків для маркетингу. Але один тренд лишився незмінним, хоча при цьому й виглядає в чомусь парадоксальним: великі бренди, чиї продажі зосереджені на діджитал платформах, все активніше використовують телебачення, як головний канал побудови емоційного зв’язку зі споживачами.

Комментарии 1517

І це спостерігається вже кілька років поспіль. На американському ринку, який лишається законодавцем для всього світу, онлайн-бренди збільшують телевізійні інвестиції в рази.

Тим часом, у Великобританії онлайн бізнеси взагалі вийшли в лідери серед категорій рекламодавців. При чому другу за обсягом категорію вони випереджають ледь не вдвічі.

Причина цього тренду досить проста і очевидна. Згідно з дослідженням Thinkbox, британські інтернет-магазини, які для зміцнення лояльності покупців використовують телебачення, мають на 41% більший показник повернення інвестицій.

Німці, попри любов до власних брендів, дуже полюбляють купувати  на американській платформі Amazon. Успіх цьому бренду значною міру був забезпечений завдяки лідерській позиції за обсягом інвестицій у телевізійну рекламу.

У сусідній Польщі цифри інвестицій онлайн брендів порівняно скромніші. Але за 4 роки динаміка зростання все одно вражає – плюс 69%.

Маркетологи дуже поважають цифри, і відзначають, що ціна контакту зі споживачем на телебаченні нижче, ніж в інших каналах комунікації. Але є дещо, що не виміряєш калькулятором. Телебачення формує міцний емоційний зв’язок з брендом, на який не впливають ні ситуативні економічні кризи, ні карантини.

В Україні E-commerce також не пасе задніх. Маркетологи онлайн брендів завжди вимірюють, так званий, «хвіст реклами». Тобто, зростання кількості покупок на маркетплейсах після виходу кожного рекламного ролику на ТВ. В середньому довжина такого хвоста становить близько двох тижнів.

Загалом, Україна перебуває в світовому тренді. Вітчизняні діджитал платформи активно нарощують присутність на ТВ. Узагальнювати динаміку «пандемічного» 2020 року час ще не прийшов, але очевидно, що карантинова криза стане періодом зростання частки E-commerce на телевізійному ринку.

Поки онлайн-бізнеси активно йдуть на ТВ, телебачення стало головним виробником найрейтинговішого контенту для онлайну. Технології настільки спростили взаємне проникнення двох колись абсолютно різних каналів комунікації, що про них все частіше говорять, як про єдиний канал. Особливо, коли йдеться про відео контент, який, як відомо, найміцніше прив’язує споживачів до бренду.

sostav.ua
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie