Опитування понад 1000 респондентів з Франції та США виявило, що хоч групи геймерів і мають кардинально різні ігрові звички, усі вони роблять покупки практично однаково, незалежно від віку.
Три основні тези:
- На думку усіх поколінь, вагомою причиною для захоплення іграми є стимуляція мозку, і вона стає все більш важливою, коли гравці стають старшими – 74% представників післявоєнного покоління стверджують, що це головний привід для ігор, у той час як для покоління Х цей показник сягає 79%, а для покоління Z – 54%.
- Коли справа доходить безпосередньо до гри, покоління Z не прив’язане до телефонів, натомість віддає перевагу традиційним консолям: 94% полюбляють грати на Xbox та PlayStation; тим часом, 91% представників післявоєнного покоління обирають ігри на планшетах та телефонах.
- Післявоєнне покоління у більшості випадків грає самостійно (дев’ять з десяти представників грають наодинці), але вони мають дуже схожі купівельні звички з поколінням Z. Більше половини (57%) назвали зручність основною причиною придбання ігрової атрибутики онлайн – таку ж причину обрали 59% геймерів покоління Z.
«У той час як більшість галузей були зруйновані пандемією, ігрова індустрія – одна з небагатьох, якій вдалось залишитись відносно неушкодженою. Але це не означає, що рітейлери можуть розслабитися – купівельні звички будуть і надалі розвиватися, а очікування не перестануть змінюватися після кожного відвідування чи кліку» - Саймон Хетеуей, виконавчий директор, відповідальний за регіон Європи, Близького Сходу та Африки, в агенції Outform.
Переклад статті підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.