Чому менеджер з продажу на бетономішалці?

“Може бути все”: новий рекламний ролик девелоперської компанії Avalon

Комментарии 1181

Креативна агенція “Beans Agency” спільно з продакшин-студією “13Кfilms” зняли ролик про несподіваність 2020-го року і новий продукт від компанії “Avalon”.

В основу рекламної кампанії поклали інсайт про 2020-ий рік. “Ну, може бути все”, - говорив кожен з нас це мінімум 300 млн разів цього року. Бо 2020-ий він такий: непередбачуваний і з присмаком легкого шоку від несподіваності цього світу.  Після карантину всі зрозуміли, що нас тепер важко здивувати, ми віримо, що трапитися може різне:  пінгвіни можуть літати по вулицях міста, на Марсі можна побудувати будинок, буквально все, що завгодно може статися. Тому компанія “Avalon” вирішує також всіх дивувати, зокрема видає новий продукт - цілу секцію готових квартир, бо “може бути все”, то чому б і ні.

На ринку Львова такого формату немає, компанія вирішила самостійно проінвестувати 100% будівництва 4 секції одного зі своїх найпопулярніших житлових комплексів, адже передбачала, що ситуація  буде змінюватися, клієнт стане вибагливішим, тому потрібно реагувати на випередження.

Вирішили розповісти про нову стратегію в стилі 2020-го.  Харизматичний головний герой-менеджер з продажу (що нагадує образ продавця автомобілів 90-х років), який чітко і зрозуміло пояснює, що сталося, чому і навіщо,  а ще дивакувато-несподівані кадри, які змушують кутики уст трохи піднятися і таки погодитися, що 2020-ий - то ще той пустун. Від категорії забудовника такого не очікували, формат подачі кардинально відрізнятися від інших у цій ніші,  але що тут скажеш - може бути все.

 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie