Чому саме ти?

Із таким провокативним запитанням ПРАВЕКС БАНК звернувся до людей у новій комунікаційній кампанії для кредитного продукту «Європейський персональний кредит».

Комментарии 1107

А також попросив заповнити форму і вказати, чому саме він чи вона повинен отримати від банку цю гаряченьку пропозицію.

Кампанію для «Європейського персонального кредиту» від ПРАВЕКС БАНК розробила команда агенції Publicis Ukraine, що входить до комунікаційної групи Publicis Groupe Ukraine.  

«ПРАВЕКС БАНК запустив особливий продукт «Європейський персональний кредит», аналогів якої на ринку ще немає. Ми вирішили, що і споживач у відповідь може здивувати банк своєю особливістю, а не заповнювати анкету штампами на кшталт «престижна професія» чи «стабільна заробітна платня». Тож приклади для натхнення ми навели в наших рекламних матеріалах», – прокоментував кампанію креативний директор Publicis Ukraine Руслан Паламарчук.

«Ми шукали креативне рішення, яке, з одного боку, підкреслило б унікальність продукту, а з іншого – було достатньо яскравим і нестандартним. Водночас воно мало відповідати загальній стилістиці міжнародної банківської групи Intesa Sanpaolo. Ідея конкурсної механіки, що була запропонована агенцією, чітко відобразила суть нового продукту», – Світлана Ошерова, Head of PR and Marketing Office ПРАВЕКС БАНК.

 video
 video

Бренд-команда ПРАВЕКС БАНК:

Світлана Ошерова – Head of PR and Marketing Office

Анастасія Морозова – Marketing Specialist

Наталя Яненко – PR and Web Specialist 

Команда агенції Publicis Ukraine:

Іванна Скульська-Лов – Managing Director

Олександра Савонік – Account Director

Ольга Пилипенко – Account Manager

Руслан Паламарчук – Creative Director

Вова Литвинов – Copywriter

Іва Кучеренко – Art Director

Рома Поліщук – Art Director

Діма Шевченко, Женя Верзунов – Design

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода