Чому зникне Havas Creative Group Ukraine

Havas Creative Group Ukraine змінює своє бренд позиціонування і стає Havas Village Ukraine.

Комментарии 1598

Зміна бренду є частиною глобального процесу переформатування бізнесу групи Havas Group. Новий формат вже працює на ринках США, Великобританії, Франції, Туреччини, Австралії та інших (загалом понад 60 ринків).

Havas Village стає центром, що зібрав під одним дахом вузькопрофільні сервіси, що надають клієнтам ефективні та комплексні рішення. Швидкість змін вимагає від агенцій бути максимально гнучкими, спритними, професійними. Мета Havas Village - досягати швидкого зростання бізнесу клієнтів в умовах невизначеності та стрімких змін.

Що нового?

“Ми працюємо з глобальними компаніями або такими, що прагнуть ними стати. Сильний бренд − це імунітет від хижих торговельних мереж і прудких конкурентів. А становлення love mark − справжня броня для нього.

Ребрендинг Havas Creative Group Ukraine та нове бренд-позиціонування Havas Village стали відповіддю на проблеми зневірених клієнтів. Ми об'єднали й тримаємо вкупі всі необхідні експертизи для створення, становлення та розвитку брендів. Ми продовжуємо залучати глобальний досвід наших колег з розвинутих ринків. В ДНК групи Havas Village закладені: Акселерація брендів, Креатив, Інновації.” – коментує зміни в компанії Юрій Когутяк, Президент Havas Village Ukraine.

Тепер Havas Village Ukraine ще більш глибоко зосереджений на тому, щоб  надавати своїм клієнтам все необхідне для прискореного зростання брендів:

  • Прискорювати бренди у мінливому світі відповідно до часу і контексту, щоб завжди бути поряд зі своїм споживачем
  • Не дозволяти викликам часу «сповільнювати» їх
  • Використовувати кожен відповідний для бренду момент як можливість для зростання

Стратегія, креатив, PR і медіа відтепер тісно та органічно пов'язані, щоб визначити найбільш «робочі» формули взаємодії для найкращого результату. Окрім цього, залишатися у контексті та скористатися влучним моментом. Клієнти отримують вивірені й актуальні рішення їх завдань, бачать всю картину комунікації, і розуміють, що відбувається на всіх етапах кампанії. Все, що необхідно для їхнього росту і прискорення.

“Ми стали бренд-акселератором, який винаходить успішні формули для перемоги брендів в мінливому світі.

Наразі, більшість задач, що стоять перед брендами, просто неможливо ефективно вирішити однією експертизою, магія успіху і прориву саме в правильному наборі цих експертиз та їх синергії. Часи full service повертаються, так, але все стає набагато цікавіше, адже можливостей для комунікацій зараз безліч і з кожною годиною їх стає ще більше.

В той самий час, Клієнти потребують експертів, що досконало розбираються в їх галузі, їх споживачах та можуть запропонувати ті самі “формули акселерації” брендів. Для цього ми запустили ряд вузькоспеціалізованих практик, які додатково виступають продюсерами складних інтегрованих проєктів для наших Клієнтів в рамках Havas Village. Наразі це напрямки Health, Sport & Entertainment, Strategy, Z2Z і Havas Studio. Але про це трохи згодом!”, – коментує Наталія Морозова, CEO Havas Village Ukraine.

Клієнти потребують комплексних підходів, мультидисциплінарних експертів та гарантованого результату. А місія Havas Village - робити бренди значущими, це і є ключова риса брендів нової реальності.

sostav.ua
Обсудить с другими читателями:
Погода