Чорна П’ятниця 2022: результати розпродажу від Admitad

У цьому році Чорна П’ятниця припала на 25 листопада, але останні роки розпродаж менше сфокусований лише на п’ятниці – бренди продовжують період знижок, охоплюючи дні перед та після стандартного дня розпродажу.

Коментарі 835
Фото: depositphotos.com
Фото: depositphotos.com

Більшість українських компаній у сфері електронної комерції влаштували акції з 21 до 28 листопада, надаючи можливість користувачам зробити усвідомлений вибір та встигнути придбати омріяні товари.

Глобальні результати цьогорічного розпродажу Чорної П’ятниці побили рекорди попередніх років. Замовлення в середньому зросли від 2% до 15% порівняно з попереднім роком, а саме зростання є більш помірним, що є хорошим знаком для бізнесу у нинішніх умовах.

В Україні, за даними Admitad, сума замовлень в період Чорної П’ятниці зросла на 54%, а заробіток вебмайстрів – на 34%, порівнюючи тиждень знижок з передуючим йому тижнем.

Популярні категорії товарів цьогорічного розпродажу

Лідируючу позицію на глобальному ринку та ринку України у 2022 році зайняли маркетплейси, на які в середньому припадає понад 60% усіх продажів. При цьому користувачі маркетплейсів та окремих фірмових магазинів мали дуже схожу поведінку при здійсненні покупок та спільні товарні інтереси.

Найбільший попит мали товари категорій “Одяг, взуття та аксесуари”, “Краса та здоров’я” і “Електроніка та побутова техніка”.

Найвищий середній чек на купівлю українських користувачів спостерігався на товари електроніки та побутової техніки, автотовари, а також меблі та товари для дому.

Слід також зауважити, що сектор онлайн-сервісів останнім часом відіграє більш активну роль у розпродажах. Admitad дослідив загальний обсяг продажів та виділив трійку лідерів у сегменті сервісів в Україні: Квитки на заходи (35,1%), Онлайн-освіта (5,9%), Музика та фільми (5,6%).

Активні канали трафіку

За оцінками Admitad, цього року найбільше користувачів вдалося залучити наступним каналам трафіку:

Не лише бренди отримують користь від періоду розпродажів та підвищеного попиту. Прибутки українських вебмайстрів, які залучали продажі за винагороду від брендів, зросли на 34% під час тижня розпродажу в 2022 році.

Попереду нас очікують новорічні свята, які матимуть не менший вплив на зростання замовлень. З 24 лютого купівельні інтереси та звички українців змінилися, але попит на купівлю показує позитивну динаміку, тому ми очікуємо зростання кількості купівель у період зимових свят.

Щоб залучити більше покупців та збільшити продажі радимо проаналізувати результати Чорної П’ятниці, оцінити діяльність конкурентів та свій власний досвід у минулорічних розпродажах.

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода