Чотири країни, замок, пиво, Гедимін. BBDO Ukraine зняли ролик для «ЛIДСКАЕ»

Чого тільки не зробиш – заради своїх. Це знайоме всім спостереження про дружбу стало основою нової кампанії BBDO Ukraine для «ЛIДСКАЕ» – одного з основних виробників пива Республіки Білорусь.

Комментарии 1575

Сусіди, близькі друзі, улюблені колеги.

Всі ці люди – свої. Піти на концерт не дуже улюбленої групи з одним – легко! Виручити, коли так треба – завжди!

Чого тільки не зробиш – заради своїх. Це знайоме всім спостереження про дружбу стало основою нової кампанії BBDO Ukraine для «ЛIДСКАЕ» – одного з основних виробників пива Республіки Білорусь.

Так з'явилася «байка» про знаменитого в Білорусі князя Гедиміна, який спорудив Лідський замок тільки для того, щоб збирати там своїх вірних васалів – повеселитися. Зняти ж історію вдалось повністю дистанційно. Як? Трохи нижче.

 Lidskae | Belarus | ua subs

Створення ролику стало продовженням ідеї – BBDO Ukraine довелося зробити щось більше заради нього. За тиждень до запланованої зйомки Україна закрила кордони через пандемію. Креативна команда і білоруський продакшн Partizan Production вирішили організувати повністю дистанційну зйомку.

Катерина Магон, акаунт-директор BBDO Ukraine:

У п'ятницю 13-го березня (коли ж ще) ми зрозуміли, що режисер і оператор не можуть залишити територію своєї країни (Чехія), щоб приїхати у  Білорусь. Команда агентства зможе вилетіти на зйомку з Києва, але не зможе повернутися. Тоді наш продюсер Олександра Гуляй запропонувала провести зйомку дистанційно.

Діма Кишка, creative head BBDO Ukraine:

Коли ми знімаємо фізично в одному приміщенні – агентство і клієнт зазвичай знаходяться віддалено і спостерігають за зйомкою на моніторі плейбеку (місце на знімальному майданчику з монітором, який демонструє, що відбувається в кадрі). Тобто – процес дуже схожий.

Команда BBDO – в Україні, продакшн і клієнт – у Білорусі, режисер – в Чехії, а одна людина з команди «ЛIДСКАЕ» ще далі – у В'єтнамі. Вперше зйомку ролику зі складними декораціями і кількома локаціями довелося координувати у стрім на YouTube.

Так у BBDO Ukraine з'явився перший #pandemmercial – ролик, який знятий з урахуванням пандемії в перші дні карантину.

Валентина Багнія, керівник відділу маркетингу «ЛIДСКАЕ».

Нам пощастило з агентством, продакшном і режисером, які погодилися на таку авантюру. Їм, звичайно, довелося найскладніше, але вони – молодці.

Олексій Сатолін, еxecutive producer Partizan Production:

Це унікальний досвід, який, мабуть, знадобиться ще не раз.

Ми стали першопрохідцями – наші зйомки беруть за приклад і організовують процес, посилаючись на наш досвід.

 Lidskae shooting

Нова реальність вимагає нових підходів, які не повинні впливати на результат.

Все – заради «ЛIДСКАЕ». Камера, мотор, стрім!

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода