Чумак оновлює продукти, а DOZEN Agency – паковання

Бренд Чумак осучаснив айдентику та дизайн паковань.

Комментарии 2536

Будучи лідером ринку, виробник працює над удосконаленням рецептур, створенням нових смаків та продуктів, пропонуючи більше гастрономічної насолоди своїм споживачам. Все це потребує і зовнішніх змін.

Візуальна система, розроблена під креативним керівництвом Максима Лесняка у 2011 році, оновлена в результаті масштабної партнерської роботи над брендом та його асортиментним портфелем.

Логотип зберіг свою впізнаваність, але став більш лаконічним та модерним за рахунок відмови від бронзи та ускладнюючих елементів.  Слоган бренду – з лану до столу – зробили більш акцентованим. Фудзони стали апетитніші та яскравіші. А задля збереження спадкоємності ми залишили на плашках існуючі кольори позицій.  

Соуси першими з’являться на полицях. Тож очікуйте на нові продукти та оновлені паковання Чумака у свіжих відтінках синього. Далі буде ще більше історій та візуалізацій у кейсі. 

sostav.ua
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie