Креативна агенція LOLA MullenLowe та бренд чистячих засобів Unilever Cif об’єднуються, щоб запустити веселу кампанію про те, як ми «миємо руки» під час різдвяних свят, щоб не мити посуд.
«Sobremesa» — це насичений гумором ролик із найбожевільнішими виправданнями: від того, що треба піти, щоб не залишити кота одного, через вітер чи іспити в останню хвилину. Немає виправдань, коли справа доходить до миття брудного посуду після сімейної вечері. Ролик закінчується тим, що якщо ви збираєтеся мити руки, робіть це під час миття посуду.
«Sobremesa» — це насичений гумором ролик із найбожевільнішими виправданнями: від того, що треба піти, щоб не залишити кота одного, через вітер чи іспити в останню хвилину. Немає виправдань, коли справа доходить до миття брудного посуду після сімейної вечері. Ролик закінчується тим, що якщо ви збираєтеся мити руки, робіть це під час миття посуду.
video