Cif критикує звичку «умивати руки» на вечірках, щоб не прибирати посуд

Торгова марка засобів для чищення Cif закликає сім’ї до співпраці, коли справа доходить до миття посуду і не «умивати руки» через виправдання.

Коментарі 738
Креативна агенція LOLA MullenLowe та бренд чистячих засобів Unilever Cif об’єднуються, щоб запустити веселу кампанію про те, як ми «миємо руки» під час різдвяних свят, щоб не мити посуд.

«Sobremesa» — це насичений гумором ролик із найбожевільнішими виправданнями: від того, що треба піти, щоб не залишити кота одного, через вітер чи іспити в останню хвилину. Немає виправдань, коли справа доходить до миття брудного посуду після сімейної вечері. Ролик закінчується тим, що якщо ви збираєтеся мити руки, робіть це під час миття посуду.
 video
sostav.ua
Обговорити з іншими читачами:
Погода